کد خبر : 81435
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401- 43: 8

توضیحات تکمیلی دادستان مرکز گیلان درباره درگیری زندان لاکان

توضیحات تکمیلی دادستان مرکز گیلان درباره درگیری زندان لاکان

دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: در حال حاضر وضعیت در این بند و زندان آرام و تحت کنترل است.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، سید مهدی فلاح میری شامگاه یکشنبه در گفتگویی با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه در یکی از بندهای زندان مرکزی رشت (لاکان) تعدادی از محکومین جرایم سنگین و قصاص با برخی دیگر از محکومین در بند دیگری در هواخوری مشاجره لفظی پیدا می‌کنند.

 

وی به ادامه درگیری‌ها و کشیدن شدن دعوا و درگیری به راهروی زندان اشاره کرد و افزود: در کریدور اصلی به جای حل و فصل کردن درگیری، متأسفانه به اموال، کمدها و برخی از لوازم برقی که در کریدور وجود داشته آسیب زده می‌شود.

 

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه این کار سبب جرقه زدن برق و قطعی برق سالن می‌شود و درگیری را تشدید می‌کند، ادامه داد: بلافاصله مأموران مستقر در زندان و اطراف زندان خود را به محل درگیری می‌رسانند و درگیری زندانیان جمع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون زندان در آرامش است، تصریح کرد: شاید برخی‌ها به دنبال سو استفاده از این فضا باشند اما زندان در آرامش بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

فلاح میری با بیان اینکه با توجه به اینکه درگیری داخل زندان بوده و همه زندانیان دارای محکومیت‌های سنگین هستند در این درگیری به یکدیگر آسیب زده‌اند، گفت: خوشبختانه بهداری حضور داشته و اقدام به مداوای زندانیان آسیب دیده کرده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به قطعی برقی که در سالن‌ها وجود دارد بعد از اتصال برق برای بررسی وارد بند می‌شویم و اطلاعات تکمیلی‌تر را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار