کد خبر : 66343
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400- 08: 18

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

تولید محتوای ویژه هیئت‌های تراز انقلاب از اهداف تشکیل مدرسه عالی هیات است

تولید محتوای ویژه هیئت‌های تراز انقلاب از اهداف تشکیل مدرسه عالی هیات است

حجت‌الاسلام پوریوسفی تولید محتوا ویژه هیئت‌های تراز انقلاب را از جمله اهداف تشکیل مدرسه عالی هیات گیلان خواند و گفت: نیازهای آموزشی هیئت‌ها و ارکان مختلف هیئت‌ها با تشکیل مدرسه عالی هیئت استان گیلان برآورده می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «مجتبی پوریوسفی» امروز (سه‌شنبه، ۴ خرداد) در مراسم افتتاح مدرسه عالی هیأت در استان گیلان اظهار داشت: نیازهای آموزشی هیئت‌ها و ارکان مختلف هیئت‌ها با تشکیل مدرسه عالی هیئت استان گیلان برآورده می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان افتتاح مدرسه عالی هیئت استان و اهداف مختلف آن را برشمرد و عنوان کرد:‌ آموزش و توانمندسازی ارکان و اعضای هیئت‌ها، شبکه‌سازی فعالان عرصه هیئت استان، هیئت پژوهشی و تولید محتوا ویژه هیئت‌های تراز انقلاب از جمله اهداف تشکیل این مدرسه است.

پوریوسفی اهمیت وجود هیئت‌ها و اینکه منشاء فرهنگی کشورمان به نوعی به هیئت‌ها و دستگاه سید‌الشهدا(ع) برمی‌گردد تربیت هنرمند انقلابی را خروجی مهم این نهاد خواند و تصریح کرد:‌ البته نقص‌هایی در این حوزه وجود دارد که باید با گفت‌وگو نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی حل و فصل گوشه‌ای از نیازهای آموزشی هیئت‌ها و ارکان مختلف هیئت‌ها با تشکیل مدرسه عالی هیئت استان گیلان را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: استان گیلان بر اساس مشاهدات انجام شده به نسبت سایر مراکز و استان‌های دیگر کشور از جوانان مستعد و اساتید برجسته بیشتری برخوردار است که باید از ظرفیت آنان استفاده کنیم.

پوریوسفی به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به هیئت‌ها مبنی بر اینکه”بشناسید، بشناسانید و اگر می‌توانید توانمند کنید” را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بستری که با تشکیل مدرسه عالی هیئت استان گیلان برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ایجاد شده تنها مختص به هیئت‌ها نیست و حتی عموم هم می‌توانند در آن مشارکت کنند.

دبیرستاد فرهنگی، اجتماعی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مدرسه عالی هیئت استان حتی در بخش‌هایی مانند حوزه هنری، سبک زندگی اسلامی، اشتغالزایی و نظایر آن هم قابلیت برگزاری دارد افزود: اگر هیئتی در گیلان تقاضای ایجاد مدرسه هیئت عالی با هزینه شخصی را داشته باشد هیچ منعی ندارد و از آن حمایت لازم به عمل آورده می‌شود.

پوریوسفی ارائه توانمندی‌ها و داشته‌ها به سایرین را ویژگی و شاخص اصلی هیئت‌های در تراز انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به اینکه هیئت‌ها و ارکان هیئت‌ها باید در این بخش بیشتر از گذشته فعال شوند خاطرنشان کرد: تاکنون و بر اساس گزارشات ارائه شده حدود ۵۸ مدرسه عالی هیئت در سطح کشور تاسیس شده است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار