کد خبر : 101221
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402- 22: 22

تولید ۴۱۸ مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی کشور تا سال آینده

تولید ۴۱۸ مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی کشور تا سال آینده

معاون وزیر صمت از تولید ۴۱۸ مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: باید هرچه سریعتر شرکت‌های تولیدی فعال در خصوص واگذاری سند مالکیتشان تعیین تکلیف شوند.

به گزارش گیلانستان، فرشاد مقیمی معاون‌ وزیر صمت ظهر امروز در دیدار با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی گیلان در شهرک صنعتی رشت، با تأکید بر تأمین برق مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی اظهار کرد: باید تمامی امکانات زیرساختی از جمله امکانات برق، گاز و آب در شهرک‌های صنعتی تأمین شود و در این خصوص ۴۱۸ مگاوات برق تا پایان سال آینده در شهرک‌های صنعتی تولید می‌شود.

 

وی با اشاره به عدم وجود مشکل در تعیین سند شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی گفت: باید هرچه سریعتر شرکت‌های تولیدی مشغول به فعالیت در شهرک‌های صنعتی گیلان در خصوص واگذاری سند تعیین تکلیف شوند.

 

معاون وزیر صمت با تاکید بر لزوم توجه‌ به تامین ارزی واحدهای تولیدی گیلان افزود: مشکلات ارزی واحدهای تولیدی در کشور و از جمله گیلان باید هرچه سریعتر برطرف شود.

 

مقیمی، یکی از دغدغه‌های مهم شرکت‌های تولیدی و صنعتی را تامین مواد اولیه دانست و بیان کرد: وزارت صمت و دولت سیزدهم برنامه ویژه‌ای در تامین مواد اولیه برای شرکت‌های تولیدی و صنعتی دارد زیرا بدون مواد اولیه عملا کار کارخانه مختل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رویکرد اصلی دولت سیزدهم است، افزود: واحدهای تولیدی نقش مهمی در رشد اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف از جمله ایحاد اشتغال دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار