کد خبر : 105732
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1403- 58: 13

مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

ثبت‌نام ۶۳۰ زائر در کاروان های حج تمتع گیلان/ آغاز ثبت نام عمره مفرده از امروز

ثبت‌نام ۶۳۰ زائر در کاروان های حج تمتع گیلان/ آغاز ثبت نام عمره مفرده از امروز

مدیر حج و زیارت گیلان، از ثبت نام ۶۳۰ زائر حج تمتع در پنج کاروان استان خبر داد و گفت: زائران در حال طی کردن معاینات پزشکی و کلاس‌های آموزشی حج تمتع هستند.

به گزارش گیلانستان، وحید اسکندری امروز، ۲۲ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، از ثبت نام ۶۳۰ زائر حج تمتع در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: دارندگان گیلانی قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان آذرماه سال ۱۳۸۶ ثبت نام خود را نهایی کردند.

 

وی با اشاره به اختصاص یک کاروان جدید ۱۸۵ نفره حج تمتع به استان گیلان، افزود: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته، خوشبختانه یک کاروان جدید حج تمتع به استان اختصاص یافت تا تعداد کاروان های اعزامی استان به سرزمین وحی به پنج کاروان افزایش پیدا کند.

 

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه زائران در حال طی کردن کلاس های آموزشی حج تمتع می باشند، گفت: معاینات پزشکی نیز برای حاجیان که قصد سفر به سرزمین وحی را دارند، طبق روال و با هدف تضمین سلامت حجاج انجام می شود.

 

اسکندری همچنین از تخصیص یک کاروان عمره مفرده به استان با ظرفیت ۸۵ نفر خبر داد و بیان کرد: ثبت‌نام در کاروان‌های عمره مفرده از امروز آغاز می‌شود.

 

وی تاریخ اعزام کاروان عمره مفرده گیلان را ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ دانست و عنوان کرد: اولویت اعزام با افرادی است که سال گذشته در گروه‌های اعزامی عمره مفرده ثبت‌نام و وجوه مربوطه را زودتر از دیگران واریز کرده بودند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار