کد خبر : 65975
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400- 15: 18

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

ثبت‌نام دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی «الکترونیکی» است

ثبت‌نام دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی «الکترونیکی» است

رحمتی بیان اینکه ثبت‌نام دانش آموزان در تمامی دوره‌های تحصیلی «الکترونیکی» است گفت: ثبت‌نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می شود.

به گزارش گیلانستان، «محمد رحمتی» با اشاره به فرا رسیدن زمان ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت: انجام ثبت‌نام به شیوه غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی http://pada.medu.ir   انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی ثبت‌نام دانش آموزان به‌منظور رفع دغدغه‌های والدین و تسهیل در ثبت‌نام دانش آموزان به مدارس ابلاغ شده است اظهارکرد: در صورت ضرورت ثبت‌نام به شیوه حضوری در مناطق کم برخوردار و فاقد زیرساخت‌های اینترنتی، از طریق سیستم نوبت‌‌دهی از ازدحام خانواده‌ها و دانش­ آموزان پیشگیری می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی مدارس از نظر موقعیت جغرافیایی، جنسیت، دوره تحصیلی، نوع امکانات و همچنین تعیین پایگاه‌های سنجش به میزان موردنیاز از طریق ادارات آموزش ‌و پرورش استثنایی و اطلاع‌ رسانی از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی جهت اطلاع خانواده‌ها و دانش آموزان با هماهنگی ستاد ثبت‌نام انجام می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه ثبت‌نام اولیه پایه اول ابتدایی از یکم خرداد به صورت حضوری انجام می شود اعلام کرد: بعد از مراجعه دانش‌آموزان به پایگاه‌‌های سنجش بدو ورود، ثبت نام قطعی می‌شود.

وی با اعلام اینکه ثبت‌نام تمامی دانش‌آموزان در پایه‌ها و مقاطع مختلف از درگاه pada.medu.ir انجام می‌شود تاکید کرد: در سایر پایه‌ها نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت دوم و اعلام نتایج نهایی در سیدا، ثبت‌نام میان پایه‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود و دانش آموز در پایه بالاتر همان مدرسه ثبت نام می‌شوند و نیازی به مراجعه دانش آموز یا اولیای آنها به مدرسه نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ثبت نام خودکار میان پایه‌ها موقت است خاطرنشان ساخت: دانش آموز یا اولیا باید با مراجعه به درگاه پادا نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کرده و یا در صورت تمایل می‌تواند چهار مدرسه دیگر را نیز به عنوان گزینه ثبت‌نام انتخاب کند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار