کد خبر : 80633
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401- 29: 21

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

قطعا زیر بار انتصابی که با معیارهای ما سازگار نباشد نخواهم رفت

قطعا زیر بار انتصابی که با معیارهای ما سازگار نباشد نخواهم رفت

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: این امکان وجود ندارد که با امضای بنده یک نیروی بی دغدغه و غیروابسته به دستگاه تعلیم و تربیت در مسئولیتی منصوب شود.

به گزارش گیلانستان، محمد فائزی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه آموزش و پرورش برای انجام مأموریت‌های خود نیازمند فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش است، اظهار کرد: افت و خیزی که در فضایی مثل سیاست وجود دارد در آموزش و پرورش ضرورت نداشته و دانش آموزان باید در فضایی آرام رشد و تعلیم یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه این مجموعه کاری به مسائل سیاسی ندارد، افزود: مسائل مربوط به آموزش و پرورش هیچ ربطی به سیاست ندارد و از رسانه‌ها درخواست داریم مطالبه گری با هدف ارتقای این مجموعه را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: دستاوردهای حوزه آموزش و پرورش به دور از هر گونه اغراقی به جامعه معرفی شود تا شأن و رتبه استان حفظ شود.

فائزی تصریح کرد: تحلیل‌های خوب رسانه‌ای می‌تواند به ارتقای سطح کیف آموزش و پرورش کمک کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان شجره طیبه ای بود که نیروی انسانی مورد نیاز کشور را تا سال‌ها تأمین کرد، گفت: این دانشگاه پس از دوره‌ای رکود، امروز در دوران شکوفایی خود قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برای افزایش گنجایش پردیس امام علی، مجتمع آیت الله بهجت فومن را در اختیار این مجموعه قرار دادیم، افزود: مجتمع دکتر محفوظی نیز در اختیار پردیس بنت الهدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به عدم تعیین تکلیف تعداد زیادی از معلمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: نیاز کلاس‌ها توسط سیستم سنجیده می‌شود و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از معلمان خانم که سال گذشته به مناطق دوری مانند عمارلو رفت و آمد داشتند را امسال ساماندهی و وضعیتشان را بهبود بخشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به حواشی پیش آمده در برخی انتصابات اظهار کرد: قطعا زیر بار انتصابی که با معیارهای ما سازگار نباشد نخواهم رفت.

وی با بیان اینکه حواشی انتصابات را با تعامل و گفتگو حل خواهیم کرد، گفت: این امکان وجود ندارد که با امضای بنده یک نیروی بی دغدغه و غیروابسته به دستگاه تعلیم و تربیت در مسئولیتی منصوب شود.

فائزی با بیان اینکه آماده کردن فضای آموزشی مدارس از جمله نگرانی‌های این مجموعه برای آغاز سال تحصیلی جدید است بیان کرد: امکانات مدارس همانند گذشته است و بعد از کرونا تغییری نکرده لذا برای ارتقای وضعیت فعلی، تحت پوشش فعالیت‌هایی در راستای تأمین تجهیزات انجام می‌دهیم تا شرایط خوبی برای دانش آموزان مهیا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دلسوز یکشنبه , ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

سلام
اظهارات مدیرکل در مورد انتصابات قابل تامل است .
ایشان با جمله ای زیرکانه فرمودند قطعا زیربار انتصابی که با معیارهای ما سازگار نباشد نخواهم رفت .
اما نگفت معیار ما چیست ؟
نمیدانم شاید معیارش همان معیار یکی از نمایندگان رشت باشد که اعضای کمیته انتصابات آقای مدیر کل همه وابسته به دفتر این نماینده مورد نظر است بعلاوه رئیس دفتر این نماینده که بازنشسته فرهنگی است .
آقای فائزی با این جملات نامفهوم به فرهنگیان توهین نکن .

رفتن به نوار ابزار