کد خبر : 35002
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397- 38: 11

فرماندار:

“جذب تسهیلات” اولویت فرمانداری رشت در سال ۹۸ است

“جذب تسهیلات” اولویت فرمانداری رشت در سال ۹۸ است

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه جذب تسهیلات اولویت فرمانداری شهرستان رشت در سال ۹۸ است گفت: اعضای کارگروه اشتغال و بخشداران باید پروژه‌های عمرانی را در اولویت قرار دهند.

به گزارش گیلانستان میرشمس مومنی‌زاده صبح امروز در آخرین جلسه سال ۹۷ شورای اداری شهرستان رشت اظهار داشت: برای همه همکاران بابت خدماتی که به نظام و مردم کردند، آرزوی اجر معنوی دارم.

فرماندار شهرستان رشت ابراز داشت: ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار بود و شهرستان رشت نیازمند یک تحول اساسی در حوزه عمران و مدیریت شهری هستیم و امیدوارم مسئولان در این زمینه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه از ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین مراسم اعتکاف در سراسر کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: معتکفان امسال در مساجد سال نو را تحویل می‌کنند و همه نهادها و سازمان‌ها باید امکانات رفاهی لازم برای این عزیزان را فراهم کنند.

مومنی‌زاده با اشاره به اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور طرح‌های عمرانی مختلفی اجرایی شدند افزود: اعتبارات خوبی برای پیشرفت پروژه‌ها اختصاص یافت و همگی باید برای ساماندهی مسائل اقتصادی و اشتغال همت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه اشتغال توسط دولت انجام شده است اعلام کرد: ۶۵۲ طرح و پروژه در سال ۹۷ به بهره‌برداری رسید که باعث ایجاد ۳ هزار فرصت شغلی در گیلان شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در سال ۹۸ اقتصاد و ایجاد اشتغال است خاطرنشان کرد: باید با جذب سرمایه‌های بیشتر و حمایت از سرمایه‌گذاران در جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی دشمن سربلند و پیروز شویم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تکریم و کسب رضایت مردم اولویت ما است گفت: اگر نمی‌توانیم گرهی از مشکلات مردم باز کنیم حداقل با خوشرویی با آنان برخورد کنیم زیرا وظیفه‌ای جز خدمتگزاری به این مردم صبور نداریم.

مومنی‌زاده با تاکید بر آمادگی کامل سازمان‌ها و نهادها در ایام نوروز خاطرنشان کرد: جلساتی در خصوص اعلام آمادگی و شرح وظایف نهادها در ایام نوروز تشکیل شد و همه تلاش ما در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم است.

وی با اشاره به لزوم احساس وظیفه و مسئولیت در مسئولان گفت: بین مسئولی که روی عملکرد مجموعه خود حساسیت دارد با کسی که عملکرد ضعیف‌تری دارد بسیار تفاوت است و در فروردین ۹۸ جلسه‌ای برای ارزیابی عملکرد مدیران تشکیل می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با بیان اینکه اولویت ما در سال ۹۸ جذب تسهیلات است اظهار داشت: اعضای کارگروه اشتغال و بخشداران باید این مسائل را پیگیری کرده و پروژه‌های عمرانی را در اولویت قرار دهند.

مومنی‌زاده با ابراز تاسف از عملکرد ضعیف عده‌ای از مسئولان شهرستان گفت: عدم ارائه لیست کشیک ادارات به فرمانداری نشان‌دهنده بی‌مسئولیتی و ناشایستگی برخی افراد است و اگر کسی نمی‌تواند به وظایف خود عمل کند بهتر است کنار رود.

وی به در پیش بودن فصل زراعی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه به‌خاطر شرایط جوی استان مشکل خاصی در این زمینه نداریم اما لازم است مسئولان آب‌منطقه‌ای استان اقدامات لازم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار