کد خبر : 95183
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402- 45: 14

حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت شد

حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت شد

“حامد یوسفی ” قهرمان اسبق تکواندو به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت معرفی شد.

به گزارش گیلانستان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات هماهنگی و توافقات لازم با “علیرضا نوید” مالک پیشین این باشگاه،” حامد یوسفی” به عنوان مالک جدید سپیدرود انتخاب و معرفی شد.

 

رادنی دیدار افزود:  یوسفی قهرمان ملی پوش و کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو در رده‌های سنی و دارنده عنوان‌های متعدد کشوری، آسیایی و بین‌المللی و همچنین دانش آموخته رشته تربیت بدنی است.

 

وی ادامه داد: یوسفی پس از انجام مذاکراتی طی روزهای گذشته با “جهانبخش آرمان “مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و ” علی رضا نوید” مالک سابق باشگاه سپیدرود، سرانجام بر سر بندهای قرارداد واگذاری با نوید به توافق رسید و با مساعدت مدیرکل ورزش گیلان مراحل اداری صدور پروانه مالکیت و انتقال قطعی باشگاه سپیدرود به یوسفی در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: با توجه به نقطه نظرات مالک جدید ایجاد ساختار برای باشگاه، انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره و به توافق رسیدن با سرمربی جدید مهمترین اهداف کنونی این باشگاه است که ظرف چند روز آینده پس از جمع بندی نهایی مدیرعامل و کادرفنی جدید سپیدرود اعلام می شود.

 

تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی ۵۳ ساله، قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان و از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی کشور به شمار می‌رود که طی چند سال اخیر به دلیل مشکلاتی در بخش مدیریت و مالکیت دچار بحران‌های شدیدی شده است که حاصل آن در این مدت سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته دوم بود.

 

این در حالی است که سپیدرود رشت پنج سال پیش به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد اما این خوشحالی طولی نکشید و همان سال دوباره به لیگ دسته اول سقوط کرد و این تنزل به همین‌جا ختم نشد زیرا این تیم پس از سقوط به لیگ دسته اول، در همان سال نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و تاکنون نیز نتوانسته است از این رقابت‌ها صعود کند و همچنان در مسابقات لیگ دسته دوم رقابت می‌کند.

 

به گواه اکثر کارشناسان و طرفدران این تیم، مهمترین دلیل تنزل سپیدرود رشت در چند سال اخیر مشکلات مدیریتی این باشگاه بود که در چند سال گذشته چند بار این مدیریت دست به دست شد و بدهی‌های زیادی نیز طی این سال‌ها بر هم‌انباشته شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار