کد خبر : 105927
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1403- 48: 23

محمدرضا داوطلب تاکید کرد؛

حمایت قاطع بنیاد شهید گیلان از فراجا جهت اجرای طرح عفاف و حجاب

حمایت قاطع بنیاد شهید گیلان از فراجا جهت اجرای طرح عفاف و حجاب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان حمایت کامل این مجموعه از طرح عفاف و حجاب را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت گیلانستان، محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان درپی اجرای طرح عفاف و حجاب توسط فراجا در پیامی نوشت:

 

حجاب یک اصل ضروری در دین مبین اسلام است.این اصل مانند سایر قوانین کشور مورد احترام بوده و لازم الاجرا است و تخطی از قوانین، جرم و قانون با مجرم برخورد خواهد کرد.

 

شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت به عنوان عامل معنوی قدرت ملی، همواره بر اصل حفظ حجاب و ولایت‌پذیری در وصیت‌نامه‌های خود تأکید داشتند، بی‌شک توجه به این وصایا چراغ راهی برای ارتقای جایگاه ایران در ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

 

پس از تصریح مقام معظم رهبری و اعلام نظر مبارکشان در این زمینه حجت بر همگان تمام است و حال که نیروی انتظامی بنا دارد با مظاهر علنی بی حجابی برخورد قانونی کند، مسئولان در هر جایگاهی که باشند، باید از نیروی انتظامی، بسیج و ضابطین قضائی حمایت کنند.

 

بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز از اقدام نیروی انتظامی در راستای حفظ و اجرای قانون به عنوان دغدغه اصلی خانواده های معزز شهدا وایثارگران و عموم مردم ، حمایت قاطع داشته و از سایر دستگاههای مرتبط فرهنگی و قضایی نیز خواهانیم که همت مضاعف داشته باشند.

 

امروز به برکت حضور مجاهدان و موثران عرصه فرهنگ و تعالی اجتماعی حرکت نویدبخشی در عرصه‌ی تکریم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب فراهم آمده است و انشاءالله با تدبیر و تلاش مدبرانه‌ی همراهان و داعیه‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالنده و پویا پیش خواهد رفت.

 

بدین وسیله مراتب تقدیر و حمایت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از این حرکت معرفت ساز و هویت بخش اعلام و توفیقات روز افزون نظام مقدس اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

محمدرضا داوطلب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار