کد خبر : 75940
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400- 37: 12

فعال سیاسی لاهیجانی:

خجالت آور است در صف نانوایی بگویند اطرافیان نماینده می‌خواهند رئیس دانشگاه آزاد را تغییر دهند!

خجالت آور است در صف نانوایی بگویند اطرافیان نماینده می‌خواهند رئیس دانشگاه آزاد را تغییر دهند!

.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام نعمت رهنورد درباره مسائل روز سیاسی لاهیجان و کشور گفت: آقایان مسئول؛ ما به مردم صحبت کردیم و گفتیم قرار ما تغییر است، حرکت های خوبی شده اما انتظار ما بیش از این است.

وی با اشاره به تذکر مسجد میدان گیل به آقای فرماندار افزود: امروز تذکری به آقای نماینده می دهم که امیدوارم این پیام به ایشان برسد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل تلاش می‌کنند و ما قدردان هستیم، یادآور شد: آقای فرخی در روزهای اول طی هیاتی نشست دوستانه ای با شما داشتیم و امروز می گوییم که این مطالبات عمومی مردم است که چرا نمایندگان در مسیر کاری خود کار نمی‌کنند؟

وی با بیان این سوال که چرا نمایندگان یک دور وظیفه خود را مطالعه می‌کنند گفت: چرا نمایندگان می‌خواهند کار دولت را انجام دهند و چرا دوست دارند در عزل و نصب ها به صورت افسار گسیخته دخالت کنند؟ شما کار خودتان را انجام دهید.

حجت الاسلام رهنورد در ادامه افزود: روزهای اول عمر نمایندگی تان به شما گفتیم، شنیده شده میخواهید در عزل و نصب ها دخالت کنید و ما این تذکر را به قبلی ها هم دادیم؛ آقای نماینده وظیفه شما این ها نیست.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: به من برخورد وقتی در کوچه و بازار و صف نانوایی شنیدم که گفتند قرار است اطرافیان نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، رئیس دانشگاه شما را عوض کنند!!

وی افزود: شما گفتید ما بنای این کارها را نداریم چرا باید این خبر را در کوچه و خیابان بشنویم؟ به ما بر می‌خورد.

حجت الاسلام رهنورد با ابراز گلایه شدید از مسئولان کشوری با بیان اینکه ما این نقد جدی را به رئیس دانشگاه آزاد کشور داریم که چرا مسیر اینقدر هموار است تا دیوار این اندازه کوتاه شود که برادر یک نماینده بیاید یقه گیری کند! گفت: به تو چه رسیده، تو چکاره هستی؟ تو بیخود کردی همچنین کاری کردی برای خودت! تو اصلا جایگاه رئیس دانشگاه را میدانی!

این فعال سیاسی با اشاره به جایگاه معلم و مدرس در دنیا گفت: در کشورهای اروپایی هیچکس حق ورود به گیت پرواز ندارد اما یک معلم این اجازه را دارد!

وی تصریح کرد: اگر نماینده مجلس یک حرفی بزند، بله صلاح و مسئلت را می‌داند و مسئول است، اما اطرافیان نماینده چکاره هستند؟ برادر نماینده چه عددی است؟

حجت الاسلام رهنورد افزود: من تذکر میدهم و البته هشدار می دهم و از مجمع نمایندگان هم میخواهم که این قضایا را جمع کنند. شما قدرت بالایی دارید و باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشید نه به فکر عزل و نصب های دولتی!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار