کد خبر : 86948
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 بهمن 1401- 40: 17

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان:

دومین دوره پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» برگزار می‌شود

دومین دوره پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: همزمان با دهه فجر و با مشارکت ۸ دستگاه فرهنگی دومین دوره پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه خردسالان و کودکان سراسر کشور در گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، یاسر تقوی اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر با مشارکت ۸ دستگاه فرهنگی دومین دوره پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه خردسالان و کودکان سراسر کشور به میزبانی اداره کل کتابخانه های گیلان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان، سازمان منطقه آزاد انزلی، صدا و سیمای مرکز گیلان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره کل آموزش و پرورش گیلان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کلانشهر رشت ۸ دستگاه فرهنگی است که در این پویش همکاری داشته‌اند.

 

تقوی ادامه داد: این مسابقه از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه لغایت ۷ اسفند ماه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این مسابقه نقاشی ملی که ویژه کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی خردسال و کودک از سراسر کشور برگزاری می‌شود، علاقمندان می‌توانند نقاشی شخصیت محبوب کتاب مورد علاقه خود را با سبک‌های مختلف هنری طراحی کرده و با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir ثبت نام در آن و کلیک بر روی پوستر مسابقه و بارگذاری فایل نقاشی خود در این مسابقه شرکت کنند.

 

تقوی اضافه کرد: طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد فرهنگی ملی، علاقمندان همچنین می‌توانند با ارسال تصویر نقاشی خود با کیفیت قابل قبول از لحاظ بصری از طریق شبکه اجتماعی بله به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ و همچنین ارسال مشخصات فرد شرکت کننده شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت، شماره تماس، عنوان کتاب به دبیرخانه این مسابقه ملی ارسال کنند.

 

گفتنی است؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه ملی تا روز پنجشنبه ۷ اسفند ماه بوده و نفرات برگزیده با اهدای جوایزی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان همزمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ۱۷ اسفند تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار