کد خبر : 50718
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399- 35: 12

مدیرکل زندان های گیلان:

راه انداری سیمای زندان در زندان ها

راه انداری سیمای زندان در زندان ها

مدیرکل زندان های گیلان، از پیگیری برای راه اندازی سیمای زندان به صورت تخصصی خبر داد و گفت: به زودی سیمای زندان را در زندان ها راه اندازی کرده و برنامه های اصلاحی و تربیتی را در راستای توانمندسازی زندانیان فعال می کنیم.

به گزارش گیلانستان رضا محمدی اصل در حاشیه برگزاری جلسات دادگاهی زندانیان زندان مرکزی رشت، بر ایجاد بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری و استفاده از تاسیسات حقوقی در کاهش اطاله دادرسی تاکید کرد و گفت: ریاست سازمان زندان های کشور بر کاهش اطاله دادرسی، کاهش هزینه ها و افزایش نکات امنیتی زندان ها تاکید فراوان دارد.

وی افزود: در راستای این تاکیدات بر آن شدیم تا با بسترهای فرآهم آمده از قبل و ایجاد تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری این مهم را گسترش داده و با جلسات تخصصی که با حضور کارشناسان این حوزه برگزار کردیم توانستیم با شتابدهی بهتر و بالابردن ضریب دقت، سرعت و امنیت در این قسمت موفق باشیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گیلان عصر امروز را عصر تکنولوژی دانست و بیان کرد: برای استفاده بهینه از تاسیسات حقوقی می توان با دانش فناوری اطلاعات از برخی از موانع ها که باعث اطاله دادرسی بوده عبور کرد.

محمدی اصل ادامه داد: همچنین با هوشمندسازی حوزه های مختلف زندانبانی می توانیم به راهبردهای کاربردی در برنامه های اصلاحی و تربیتی برسیم.

وی از پیگیری برای راه اندازی سیمای زندان به صورت تخصصی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و نشست های متعدد درصدد این هستیم تا به زودی سیمای زندان را در زندان ها راه اندازی کرده و برنامه های اصلاحی و تربیتی را تخصصی تر و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در راستای توانمندسازی زندانیان فعال کنیم.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار