کد خبر : 98503
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402- 26: 17

شهردار رشت خبر داد؛

راه اندازی رستوران دریایی در بستر تالاب عینک/ پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی در بخش لایروبی

راه اندازی رستوران دریایی در بستر تالاب عینک/ پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی در بخش لایروبی

شهردار رشت از پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی در بخش لایروبی تالاب عینک خبر داد و گفت: رستوران دریایی در بستر تالاب عینک رشت ساخته می‌شود.

به گزارش گیلانستان، رحیم شوقی در گفت‎وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای طرح لایروبی و ساماندهی تالاب عینک رشت، اظهار کرد: این تالاب از ظرفیت‌های ارزشمند گردشگری گیلان است که در شهر رشت واقع شده و تاکنون مورد استفاده اصولی و اقتصادمحور قرار نگرفته است.

 

وی از رفع ۳۸ مورد معارض مرتبط با تالاب عینک رشت خبر داد و افزود: رفع معارض تالاب عینک از اولویت‌های گام اول ساماندهی این مجموعه است.

 

شهردار رشت با بیان اینکه وسعت تالاب عینک به ۸.۳ هکتار افزایش یافته است، گفت: افزایش وسعت تالاب عینک متأثر از رفع معارض این مجموعه است.

 

شوقی، پشته گذاری را از دیگر اقدامات مسیر ساماندهی تالاب عینک برشمرد و بیان کرد: سرعت بخشی به کار ساماندهی تالاب عینک از مطالبات جدی رشتوندان است‌.

 

وی از راه اندازی رستوران دریایی در بستر تالاب عینک رشت خبر داد و افزود: در کنار راه اندازی رستوران دریایی، ۶ فضای سبز، فضای ماهیگیری و تفرجگاهی در این مجموعه ایجاد می‌شود.

 

شهردار رشت از اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی و ساماندهی تالاب عینک خبر داد و بیان کرد: بخش مهمی از اعتبارات این پروژه از طریق بازآفرینی تأمین می‌شود.

 

شوقی با اشاره به گاه شمار اجرای پروژه ساماندهی عینک، بیان کرد: بر اساس زمان بندی قرار است حدود ۲ سال این پروژه به سرانجام برسد.

 

وی از پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی در بخش لایروبی تالاب عینک خبر داد و افزود: حدود ۳۰ درصد پیشرفت در بخش زیرسازی‌های این پروژه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا پنجشنبه , ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

امیدواریم این بار عزم جدی برای انجام این پروژه باشه نه فقط شعار

رفتن به نوار ابزار