کد خبر : 95037
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402- 56: 19

رئیس جهاد دانشگاهی کشور خبر داد؛

راه اندازی واحدهای جهاد دانشگاهی در همه استان‌ها / ۴۰ هزار دانشجو داریم

راه اندازی واحدهای جهاد دانشگاهی در همه استان‌ها / ۴۰ هزار دانشجو داریم

رئیس جهاد دانشگاهی کشور از تحصیل ۴۰ هزار دانشجو در مراکز آموزشی و پژوهشی این نهاد خبر داد و گفت: واحدهای جهاد دانشگاهی در همه استان‌ها راه اندازی شده است.

به گزارش گیلانستان، حسن مسلمی نائینی امروز پنجشنبه در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی دارای ۱۲۰ مرکز بزرگ علمی و پژوهشی از جمله رویان، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی است، اظهار کرد: پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی در حوزه درمان ناباروری و اصلاح نژاد دام کارهای بزرگی انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در تمام کشور دارای واحدهای مجهز است، افزود: پاسخگویی به نیازهای کشور در اولویت جهاد دانشگاهی قرار دارد و در این چهار دهه فعالیت در این مسیر گام‌های مثبتی برداشته شده است.

 

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه این نهاد مدیران و اساتید در تراز انقلاب پرورش داده است، گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در راستای تعالی نظام اسلامی در جهاد دانشگاه نمود عینی پیدا کرده است.

 

مسلمی با بیان اینکه کشور نیاز مبرم به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی دارد، اضافه کرد: کارنامه جهاد دانشگاهی در بخش ایجاد دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و غیر انتفاعی در کشور درخشان است.

 

وی با بیان اینکه امروز مؤسسات علم و هنر و علم و فرهنگ به دانشگاه‌های بزرگ تبدیل شده‌اند، افزود: ۶ مؤسسه در سطح کشور از جمله گیلان داریم که مجموعاً دارای ۱۶ هزار دانشجو هستند؛ همچنین ۳۷ مرکز آموزش علمی کاربردی داریم که با ۲۴ هزار دانشجو به ارائه آموزش‌های مهارتی می‌پردازند.

 

رئیس جهاد دانشگاهی از تحصیل ۴۰ هزار دانشجو در مراکز آموزشی و پژوهشی این نهاد خبر داد و بیان کرد: علاوه بر رشته‌های تخصصی و مهارتی، کارهای خوبی در رشته‌های گردشگری و روانشناسی در حال انجام است.

 

مسلمی از راه اندازی واحدهای جهاد دانشگاهی در همه استان‌ها خبر داد و اضافه کرد: کارهای بزرگ علمی و فناوری در حوزه‌های مخابراتی و صنایع نفت همچون طراحی و اجرای دکل‌های نفتی و مته های حفاری نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار