کد خبر : 22017
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396- 42: 13

رخداد انقلاب در حوزه برق، گاز و آسفالت در شهرستان صومعه‌سرا

رخداد انقلاب در حوزه برق، گاز و آسفالت در شهرستان صومعه‌سرا

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما ۱۵۶ روستا داریم و باید در همه این روستا کار انجام شود، گفت: در یک سال و نیم در شهرستان صومعه‌سرا انقلاب در حوزه برق، گاز و آسفالت صورت گرفته است.

به گزارش گیلانستان،از صومعه‌سرا، سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردمان نوخاله جعفری که در مسجد حضرت ابوالفضل این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون ۱۰ ترانس برق در نوخاله نصب شده است.

،

وی با بیان اینکه مسئول اداره برق صومعه‌سرا باید ضعف‌های برق این منطقه را حل کند، افزود:  بخشدار و دهیاری منطقه نوخاله جعفری گزارش برق این منطقه را به من بدهند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس هشتم لوله‌های بزرگی را برای وصل آب باغبابان منطقه تولمات انجام دادیم، گفت: این لوله تا صیقلبندان انجام شد و دیگر کاری انجام داده نشد و ما باید این موضوع را پیگیری کنیم چون از اهمیت زیادی برخوردار است.

دلخوش با بیان اینکه ما ۱۵۶ روستا داریم و باید در همه این روستا کار انجام شود، تصریح کرد: در یک سال و نیم در شهرستان صومعه‌سرا انقلاب برق، گاز و آسفالت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ما مشکل تیر برق  و کابل برق در شهرستان نداریم، خاطرنشان کرد: مسئولان خادم مردم هستند و مطالبات به حق مردم را پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است در این نشست مردمی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان صومعه‌سرا و مردم منطقه نوخاله جعفری برگزار شد؛ مردم به بیان مشکلات خود پرداختند و مسئولان مربوطه به همراه نماینده شهرستان پاسخ آنان را دادند تا مشکلات آنها را بتوانند رفع کنند. / شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار