کد خبر : 73749
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400- 55: 13

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

رسانه های استان گیلان مطالبه گر باشند

رسانه های استان گیلان مطالبه گر باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در مقایسه با سایر استان ها از امتیازات کمتری برخوردار هستند، گفت: رسانه ها باید مطالبه گر باشند.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی بعد از ظهر شنبه در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان با اشاره به اینکه مطالبه گری در هر زمینه‌ای نتیجه بخش است، اظهار کرد: امروزه در صورت نداشتن قدرت سخت افزاری، قدرت نرم افزاری هم وجود ندارد.

وی گیلان را مهد فرهنگ و هنر و رسانه دانست و افزود: رسانه‌ها زبان گویای مردمی هستند که خواسته‌هایشان به گوش مسئولان نمی‌رسد.

ثقتی با بیان اینکه هنرمندان و نویسندگان گیلان نسبت به استان‌های دیگر از امتیازات کمتری برخوردار هستند، اضافه کرد: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و عدالت محور بر روی کار آمده و رسانه‌ها می‌توانند در راستای اجرای سیاست‌های دولت، علاوه بر مطالبه گری، کمک حال و بازوی این دولت باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه گزارش‌های علمی و تخصصی در خصوص مشکلات شهر و مردم رابزنی ها را برای دریافت امتیازات و رفع مشکلات راحت تر می‌کند، تصریح کرد: گیلان در تعداد روزنامه‌ها جایگاه هفتم، در تعداد پایگاه‌های خبری جایگاه سوم و در تعداد رسانه‌های دارای مجوز، جایگاه ششم کشور را به خود اختصاص داده و با این ظرفیت موجود یقیناً رسانه‌های گیلان می‌توانند در مطالبه گری و رفع مشکلات مردم عملکرد بیشتری داشته باشند.

ثقتی تاکید کرد: در صورتی که رسانه‌های گیلان به خود باوری برسند می‌توانند علاوه بر خارج شدن از مسیر روزمرگی، جایگاه بهتری را در بین رسانه‌های کشور از آن خود کنند.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امتیاز دادن به رسانه‌هایی را که با رعایت چارچوب‌ها و به صورت مطالبه گرانه فعالیت می‌کنند در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار