کد خبر : 68429
تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400- 05: 17

رئیس سازمان صمت گیلان:

رشد ۶۳ درصدی صدور پروانه‌های بهره برداری صنعتی در گیلان

رشد ۶۳ درصدی صدور پروانه‌های بهره برداری صنعتی در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به صدور پروانه بهره برداری برای ۵۴ واحد صنعتی، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۶۳ درصدی هستیم.

به گزارش گیلانستان، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر شنبه در نشست پایش و رصد طرح‌های نیمه تمام صنعتی در گیلان، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال برای بیش از ۵۴ واحد صنعتی پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

وی افزود: این تعداد پروانه در مقایسه نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۳ واحد بوده با شاهد رشد ۶۳ درصدی همراه بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه در همین مدت شاهد سرمایه گذاری صنعتی بیش از ۵۷۰ میلیارد تومانی بوده‌ایم، گفت: با وجود فشارهای اقتصادی و بحران کرونا، استقبال مناسبی برای سرمایه‌گذاری صنعتی و ایجاد واحدهای صنعتی جدید در گیلان انجام شده است.

وی رابطه رشد سرمایه‌گذاری صنعتی با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را بسیار تنگاتنگ دانست و گفت: با راه اندازی و شروع به کار بیش از ۵۴ واحد صنعتی جدید برای هزار و ۲۰۰ نفر از جوانان و متخصصین گیلان فرصت اشتغال فراهم شده است.

دلق پوش، تأمین نقدینگی مواد اولیه، رفع چالش‌های زیرساختی از جمله قطعی برق به عنوان مهمترین مشکلات صنعتگران استان برشمرد و تاکید کرد: همواره در کارگروه‌های مختلف پیگیر رفع مشکلات بخش صنعت گیلان هستیم.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار