کد خبر : 105832
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403- 54: 13

رژه خودرویی مردم رشت در حمایت از اقدام نظامی کشورمان علیه رژیم صهیونیستی

رژه خودرویی مردم رشت در حمایت از اقدام نظامی کشورمان علیه رژیم صهیونیستی

مردم شهرستان رشت با برگزاری رژه خودرویی شادی و حمایت همه جانبه خود را از عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش گیلانستان، تحقق “وعده صادق” و حمله موشکی و پهپادی سپاه به مواضع رژیم خبیث صهیونیستی، مشهدی را بر آن داشت تا در همان ساعات نخست بامداد روز یکشنبه گرداگرد بارگاه منور رضوی حضور یافته و برای موفقیت این عملیات دعا کنند.

 

اقشار مختلف مردم روز یکشنبه با در دست داشتن پرچم‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و پرچم‌های حزب الله لبنان در پیاده‌رو فرهنگی میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت تجمع کردند و جمعیت قابل توجهی هم در رژه خودرویی حضور یافتند.

 

سرنشینان این خودروها با شعارهای “مرگ بر اسراییل”، “مرگ برامریکا” و ” الله اکبر” شادی خود را از عملیات موشکی و پهپادی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

این خودروها رژه خود را از پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت آغاز کردند و در خیابانهای مختلف رشت حضور یافته و سرانجام به رژه خود در گلزار شهدای رشت خاتمه دادند.

 

همچنین مردم نیز در خیابانهای مختلف رشت با مشاهده رژه خودروها، با شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسراییل” با آنان همراه شدند.

 

جمهوری اسلامی ایران بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حمله گسترده پهپادی و موشکی خود با عنوان “عملیات صادق” به اسرائیل اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی منهدم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار