کد خبر : 65590
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400- 10: 17

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان:

زمینه ایجاد اشتغال برای بیماران تالاسمی را فراهم می کنیم

زمینه ایجاد اشتغال برای بیماران تالاسمی را فراهم می کنیم

علیزاده در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجمن تالاسمی استان گیلان بر توجه مسئولین در فراهم کردن امکانات درمانی مطابق با استاندارد های جهانی و همچنین تسهیلگری در ارایه دیگر خدمات رفاهی و اجتماعی برای بیماران تالاسمی تاکید.

به گزارش گیلانستان، ۱۸اردیبهشت ۱۴۰۰ هم زمان با روز جهانی تالاسمی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره انجمن تالاسمی استان گیلان با عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اداره کل دیدار و گفتگو کردند.

علیزاده در این نشست با تبریک  روز جهانی تالاسمی بر توجه مسئولین در فراهم کردن امکانات درمانی مطابق با استاندارد های جهانی و همچنین تسهیلگری در ارایه دیگر خدمات رفاهی و اجتماعی برای این قشر عزیز تاکید.

مدیرکل در ادامه با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اختیارات و فعالیت خود حامی بیماران تالاسمی است اضافه کرد: زمینه ایجاد اشتغال این عزیزان را با معرفی به واحد های تولیدی از طریق دفاتر کاریابی مجاز استان و همچنین با تسهیلگری در فرآیند پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی فراهم می کنیم.

علیزاده همچنین در خصوص قطع شدن خدمات بیمارستان رسول اکرم (ص) به بیماران تالاسمی در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا برای بیماران تحت پوشش تامین اجتماعی طی هماهنگی و تماس با مدیریت درمان استان در این نشست از برقراری مجدد این خدمات تا پایان اردیبهشت سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار