کد خبر : 95264
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402- 58: 21

سرپرست فرمانداری رشت:

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در شهرستان رشت فراهم شود

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در شهرستان رشت فراهم شود

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری برگزاری انتخابات فراهم شود، گفت: نیازسنجی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم بسیار اهمیت دارد.

به گزارش گیلانستان، کیا عاشوری بعد از ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان رشت، اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از وظایف و تکالیف مهم وزارت کشور است.

 

وی با اشاره برخی محدودیت‌های امکانی در برگزاری انتخابات افزود: برگزاری انتخابات با کمک و مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم تحقق می‌یابد.

 

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری برگزاری انتخابات فراهم شود، گفت: نیازسنجی امکانی و زیرساختی برای یک انتخابات پرشور و سالم بسیار اهمیت دارد.

 

عاشوری با بیان اینکه فرایند غیر رسمی انتخابات از هم اکنون آغاز شده است، اضافه کرد: نیمه مرداد پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود و عملاً وارد فاز جدی انتخابات می‌شویم.

 

وی با تاکید بر لزوم تشکیل نشست‌های مختلف پیرامون برگزاری انتخابات، افزود: همراهی و هماهنگی بین دستگاهی منجر به برپایی انتخاباتی پرشور و سالم می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر لزوم جلب مشارکت حداکثری در انتخابات آتی، تصریح کرد: همه امکانات و بسترها برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم و با مشارکت حداکثری در رشت فراهم شود.

 

عاشوری با بیان اینکه زمینه حضور حداکثری مردم در شعبات اخذ رأی تسهیل بخشی شود، گفت: با برآورد و واکاوی در خصوص افزایش شعب اخذ رأی در رشت اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار