کد خبر : 105361
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403- 52: 22

۹۴ کیلوگرم تریاک در گیلان کشف شد

۹۴ کیلوگرم تریاک در گیلان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر واقع در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی احمدپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش فعالیت یک قاچاقچی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر گفت: با محرز شدن صحت موضوع خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

وی از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این خصوص متهم ۳۸ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش نیرو انتظامی گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبزپوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار