کد خبر : 102355
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402- 17: 14

فرمانده سپاه قدس گیلان:

سبک زندگی حاج قاسم الگوی کاملی از مدیریت جهادی است

سبک زندگی حاج قاسم الگوی کاملی از مدیریت جهادی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سبک زندگی حاج قاسم الگوی کاملی از مدیریت جهادی است، گفت: سبک زندگی حاج قاسم به عنوان مدل تمام نما برای سعادت بشریت است.

به گزارش گیلانستان، سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در همایش توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در رشت اظهار کرد،: شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای کمک به مردم ثابت قدم بودند.

 

وی با اشاره به فعالیت پر رنگ گروه‌های جهادی افزود: گروه‌های جهادی گیلان در بخش محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روحیه خدمت رسانی و جهادی در گیلان بالا است، گفت: مردم گیلان همیشه در صحنه‌های مختلف خیرخواهی و نوع دوستی پیش قدم هستند.

 

دامغانی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم جزئی از سبک زندگی حاج قاسم است، اضافه کرد: لایه‌های مختلف زندگی حاج قاسم مملو از توجه و خدمت به مردم است.

 

وی با بیان اینکه شخصیت حاج قاسم در سختی‌ها و مشکلات شکل گرفت، افزود: زندگی حاج قاسم همراه با فراز و نشیب‌های فراوانی بود که این مشقت‌ها و فراز و نشیب‌ها از وی یک انسان کامل و تأثیرگذار ساخت.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سبک زندگی حاج قاسم الگوی کاملی از مدیریت جهادی است، گفت: سبک زندگی حاج قاسم به عنوان مدل تمام نما برای سعادت بشریت است.

 

دامغانی با بیان اینکه حاج قاسم تفکر بسیجی را در محور مقاومت تکثیر کرد، گفت: حاج قاسم با هنرنمایی خاص فرهنگ اسلام ناب ره در سطح منطقه پیاده سازی کرد.

 

وی ادامه داد: امروز اگر مستکبرین عالم نتوانستند اهداف خود را در سطح منطقه پیاده سازی کنند، به برکت وجود حاج قاسم و بر اساس الگوی مکتب اسلام ناب عمل شده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های خاص حاج قاسم در عرصه‌های مختلف بیان کرد: مسؤولیت پذیری، جهاد مستمر و اخلاص در کارها بخشی از ویژگی‌های حاج قاسم است.

 

سردار دامغانی با بیان اینکه راهیان نور یکی از نرم افزارهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: راهیان نور یکی از نرم‌افزارها در حوزه ایثار و شهادت، شکل گیری گروه‌های جهادی نرم‌افزار دیگر در عرصه خدمت رسانی و رزمایش مواسات و کمک مومنانه از نرم‌افزارهای انقلاب در حوزه خدمت رسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار