کد خبر : 98095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402- 26: 18

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان آستارا معارفه شد

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان آستارا معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه «داریوش کرم زاده» سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا ظهر چهارشنبه در محل فرمانداری آستارا برگزار شد.

 

«محمدرضا شهاب‌زاده» فرماندار آستارا در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت در حوزه ورزش و جوانان بسیار سنگین است و مباحث جدی در راستای رسیدگی و رفع مشکلات و چالش‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی به ساماندهی غریق نجات‌ها با اشاره به اینکه کمترین کوتاهی در این حوزه ممکن است به داغدار شدن خانواده‌ای بیانجامد، افزود: به دلیل بی تدبیری امکان داغدار شدن خانواده که برای تفریح به این شهرستان آمده و اطلاعی از شرایط ندارند وجود دارد.

 

فرماندار آستارا با بیان اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال کشور است و هر ۱۵ روز یک میزبانی انجام می‌شود، ادامه داد: این موضوع با توجه به امکاناتی که داریم، می‌تواند توان مدیریتی شهرستان را در برگزاری این مسابقات سخت و سنگین به نمایش بگذارد.

 

وی حضور چند ساله تیم فوتبال شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال کشور را نشان دهنده همت همه دست اندرکاران دانست و گفت: با همه این موارد از زحمات رئیس پیشین ورزش و جوانان تقدیر می‌شود و امیدواریم این مسیر در ادامه نیز از سوی رئیس جدید این اداره تداوم داشته باشد.

 

شهاب زاده با بیان اینکه تغییر و تحول‌ها امری عادی است که می‌تواند با خود افکار و برنامه‌های نو به همراه داشته باشد، افزود: انتظار می‌رود برای جوانان آستارا شرایط مناسب‌تری را فراهم کنیم تا بتوانند از امکانات موجود به خوبی بهره مند شوند.

 

حوزه ورزش نیازمند همیاری همه دستگاه‌ها است

 

«خیراله رضایی» معاون اداره توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این مراسم اظهار کرد: پست‌ها و مسئولیت‌ها امانت و امری طبیعی است که بنابر تصمیم مدیران ارشد اداره‌ها و سازمان‌ها جهت هرچه بهتر پیش بردن امور صورت می‌گیرد.

 

رضایی با بیان اینکه اعضای جامعه ورزشی مخاطبانی خاص هستند که مسائل مرتبط با بحث سلامت جامعه را پیش می‌برند، افزود: اما نمی‌شود همه کارها به تنهایی انجام گیرد لذا سایر دستگاه‌ها نیز باید کمک کنند و از همه ظرفیت‌های شهرستان استفاده شود تا در دو بخش ورزش و جوانان خدمت شایان توجهی که واقعاً حق نسل جوان ما است بدهیم.

 

وی ضمن تشکر از زحمات وحید خاصی پور رئیس سابق ورزش و جوانان آستارا گفت: احداث استخر شنا و تجهیز ورزشگاه وحدت دو یادگار ایشان در حوزه ورزش آستارا است که سال‌های سال ورزشکاران هنگام استفاده از این امکانات از ایشان و اتفاقاتی که در دوره مدیریتی وی افتاد به نیکی یاد می‌کنند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات «وحید خاصی پور» رئیس پیشین ورزش و جوانان شهرستان آستارا تقدیر و تشکر و حکم «داریوش کرم زاده» به عنوان سرپرست جدید این اداره به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار