کد خبر : 33785
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 بهمن 1397- 37: 16

سهم گیلان از بودجه سال ۹۸ یک هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان است

سهم گیلان از بودجه سال ۹۸ یک هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان بودجه توسط دولت برای گیلان در سال ۹۸ در نظر گرفته شد.

به گزارش گیلانستان محمدعلی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بودجه‌ای پیش‌بینی شده گیلان برای سال ۹۸ بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که دولت معادل هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان آن را برای این استان در سال آینده در نظر گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان عنوان کرد:‌ دولت برای سال ۹۸ در مجموع معادل ۱۳ هزار میلیارد تومان بودجه هزینه‌ای و ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی را برای استان‌های سراسر کشور کنار گذاشته است.

محمدی بودجه‌ای که دولت برای گیلان در سال آینده پیش‌بینی کرده است را برشمرد و تصریح کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده دولت بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان بودجه هزینه‌ای را برای استان گیلان در نظر گرفته است.

وی بودجه گیلان از محل منابع تملک و دارایی را حدود ۸۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: در مجموع دولت برای سال ۹۸ چیزی حدود هزار و ۴۲۷ میلیارد تومان بودجه را به استان گیلان اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با ابراز امیدواری از تخصیص کامل منابع بودجه توسط دولت خاطرنشان کرد:‌ به غیر از مبالغ یاد شده بودجه‌های ابلاغی دیگری نیز در طول سال توسط دولت به گیلان تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار