کد خبر : 49039
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398- 42: 17

مسئول هیئت یادگاران جهادوشهادت گیلان:

عروج شهادت گونه بیش از ۲۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در گیلان بر اثر کرونا

عروج شهادت گونه بیش از ۲۰  نفر از رزمندگان دفاع مقدس در گیلان  بر اثر کرونا

مسئول هیئت یادگاران جهادوشهادت گیلان گفت: بیش از ۲۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در گیلان بر اثر کرونا به عروج شهادت گونه دست یافتند.

به گزارش گیلانستان مسئول هیئت یادگاران جهادوشهادت گیلان اعلام کرد:
تا امروز متاسفانه بیش از۲۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در گیلان در اثر ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست داده‌اند و به دوستان شهیدشان پیوستند.
محمدرضامرزکار با بیان اینکه : یادگاران جهادوشهادت ، جانبازان ، خاصه جانبازان شیمیایی ،نخاعی و بازنشستگان نیروهای مسلح که پا به سن گذاشته و دارای مشکلات عدیده ی جسمی ناشی از جراحات هشت سال دفاع مقدس میباشند ، در مبارزه با این ویروس بیشتر در معرض خطرند و آسیب پذیریشان بیشتر است. چه بسا ضایعات جسمی مجروحان و ایثارگران علت تامّ عدم مقاومتشان در مواجهه با این بیماری بوده است.
مرزکار افزود : این روزها بسیاری از جانبازان دل سوخته و مجروح که میخواستند تا اخر عمرشان گمنام و ناشناخته بمانند . در منازل و در بیمارستانها، بستری شده اند.رزمندگان دیروز و جانبازان امروز یکی پس از دیگری پرپر می شوند وبه دوستان شهیدشان می پیوندند و این روزها عجب، حال و روزی دارند رزمندگان جامانده از شهدا ، که حتی نمی توانند پیکر دوستان خود را تشییع کنند و برای آنها مراسمی برگزار کنند و فقط در غم فراغشان با قلبی حزین و غمین ، چشمی گریان دارند.
مسئول هیئت یادگاران جهادوشهادت استان گیلان خاطرنشان کرد :
در این راستا وظیفه بنیاد شهید وامور ایثارگران ، سپاه پاسداران ، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و دانشگاه علوم پزشکی خطیرتر می گردد تا با نگاهی بهتر به عرصه جنگ بیولوژیک دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ، و ضعف جسمانی جانبازان عزیز اقدام به رسیدگی عاجل به این قشر ، علی الخصوص مجروحان شیمیایی ، نخاعی و نیز پدران و مادران شهداء و… که بدلیل وضعیت خاص جسمی شان (رنجوریت و ناتوانی شان) در معرض آسیب بیشتر قرار دارند ، باهمت مضاعف در تدارک تمهیدات پزشکی بیشتر باشند .
وی در خاتمه افزود: ما همه به پیروی از رهبر عزیزمان دست به دعاهستیم تا این ویروس منحوس هرچه زودتر از کشور اسلامی مان رخت بر بندد تا متحمل خسارات جانی بیشتری نگردیم ، لذا ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدیده ، سلامتی همه بیماران و آسیب دیدگان از این بیماری را از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای یپام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار