کد خبر : 11797
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396- 34: 11

فریب مردم با افتتاح نمایشی راه آهن رشت_قزوین / میخواهند بوسیله یدک کش و تریلی چند واگن را حرکت دهند!

فریب مردم با افتتاح نمایشی راه آهن رشت_قزوین / میخواهند بوسیله یدک کش و تریلی چند واگن را حرکت دهند!

رئیس کانون کارفرمایان گیلان گفت: ممکن است بخاطر انتخابات ریاست جمهوری قطعه ای از پروژه که ریل گذاری شده را با آوردن لکوموتیو و چند واگن بوسیله یدک کش و تریلی به محل و نصب موقت آنها افتتاح نمایشی انجام دهند

محمد رسول سماکچی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان با اشاره به راه آهن رشت – قزوین اظهار کرد: به گفته مهندس کوچکی نژاد در برنامه رادیو گیلان پروژه راه آهن رشت – قزوین با  ۸۲ درصد پیشرفت کار، به دولت یازدهم تحویل داده شد.

رئیس کانون کارفرمایان گیلان با بیان اینکه مقامات کشوری و استانی همواره بر افتتاح این پروژه تاکید نمودند، گفت: بطوری که رئیس جمهور در سفر اول به گیلان اعلام نمود این پروژه تا سال ۹۵ راه اندازی می شود.

سماکچی اظهار کرد: وزیر راه وشهرسازی ، رئیس سازمان برنانه وبودجه ،استاندار گیلان ،معاون عمرانی استاندار  و مدیرکل راه شهر سازی گیلان گفتند در سال ۹۵ راه آهن رشت – قزوین افتتاح می شود ولی سال ۹۵ به اتمام رسید و خبری از راه اندازی این پروژه نشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهورو استاندار گیلان مجددا اعلام نمودند در اردیبهشت سال ۹۶ این پروژه افتتاح می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه حداقل ترمینال مسافر و بار ایستگاه اصلی رشت آماده نشده، امکان راه اندازی برای چند سال دیگر هم وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است بخاطر انتخابات ریاست جمهوری قطعه ای از پروژه که ریل گذاری شده را با آوردن لکوموتیو و چند واگن بوسیله یدک کش و تریلی به محل و نصب موقت آنها افتتاح نمایشی انجام دهند ، گفت: اسم آن را می گذارند افتتاح آزمایشی بطور واضح وصریح اعلام می کنم این پروژه سالها کار نیاز دارد ضمن اینکه تا به بندر انزلی متصل نشود توجیه اقتصادی هم ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانباز70% دوشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

مردم شریف وکلا خط شمال بخاطر دروغ بسیاربسیار بزرگی راکه دولت وبه مردم این سرزمین دررابطه با اتمام وراه اندازی راه آهن رسما در رسانه ها اعلام کرده بود وخلاف واقعه بود از رای دادن به روحانی ودولتش یقینا خوداری میکنند چون کسیکه خادم امام رضا ع باشد خادم مردم هم خواهد بودیعنی دکتر رئیسی

رفتن به نوار ابزار