کد خبر : 90611
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1402- 04: 22

در پیامی؛

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور حماسی مردم

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور حماسی مردم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور پیامی از حضور گسترده و باشکوه مردم خداجو و روزه‌دار استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گیلانستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و باشکوه مردم خداجو و روزه‌دار گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

ملت مبارز و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌جاری یک بار دیگر حمایت همه جانبه خود از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و نفرت و انزجار از جنایات رژیم دژخیم و نامشروع اسرائیل و سیاست‌های شیطانی حامیان استکباری آن را به نمایش جهانیان گذاشت و لرزه بر پیکره متجاوز و چپاولگر صهیونیسم بین الملل انداخت.

 

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۵ کشور دنیا، لبیک امت اسلام و آزادی‌خواهان جهان به ندای الهی امامین انقلاب اسلامی، امام خمینی (رحمت الله علیه) و امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است تا سران استکبار جهانی بدانند که آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف، مسئله اول جهان اسلام بوده و مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تا نابودی کامل اسرائیل این غده سرطانی گیتی ادامه خواهد داشت.

 

حضور باشکوه و دشمن‌شکن گیلانیان غیور و ولایت‌مدار، پیر و جوان، مرد و زن، دانشجو و دانش‌آموز، هم‌گام با سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از پاسداشت میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی و محکومیت جنایات ضدبشری و ددمنشانه رژیم شقی و سفاک صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین است.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از عموم مردم خداجو و روزه‌دار گیلان که با حضور گسترده، پرشور و خیره‌کننده خود حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌کوب خلق کردند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات دیار فرزندان سردار جنگل افزودند، تقدیر و تشکر کرده و مراتب سپاس و امتنان خود را از حضور پرشکوه مردم فهیم و انقلابی گیلان در این حماسه مانای تاریخ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار