کد خبر : 67535
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400- 45: 12

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان:

قرائت صلوات خاصه و زیارت امین الله در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان

قرائت صلوات خاصه و زیارت امین الله در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان

حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری قرائت زیارت امین الله و صلوات خاصه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در دهه کرامت خبرداد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با تبریک دهه کرامت و قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد که بار دیگر وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اطاعت از ولی فقیه را ثابت کرد گفت: تلاش کردیم تا با بهره‌گیری از فرصت دهه کرامت لزوم مشارکت حداکثری و معیارهیا انتخاب اصلح را با محوریت مساجد در جامعه تبیین کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در گرامیداشت دهه کرامت با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اظهارکرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان جشن‌های دهه کرامت در سراسر استان به ویژه در سالروز میلاد امام رئوف هستند.

وی اجرای سرود با عنوان «آواهای کریمانه» در پیاده راه فرهنگی رشت را از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت عنوان کرد و افزود: همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع) زیارت امین‌الله در کانون‌های مساجد گیلان قرائت می‌شود.

رضوانی‌نژاد نورافشانی و برپایی کاروان‌های شادی، برافراشتن پرچم امام رضا(ع) در برخی مناطق، اجرای رزمایش مواسات و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری تور مجازی زیارت حرم امام رضا(ع) برای اعضای کانون‌های مساجد استان خاطرنشان کرد: زیارت امام رضا(ع) و صلوات خاصه امشب(دوشنبه،۳۱ خرداد) ساعت ۹:۳۰ به شکرانه حماسه حضور و گرامیداشت دهه کرامت در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار