کد خبر : 104997
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402- 29: 20

قرارگیری ۱۹ ملک آموزش و پرورش در طرح مولدسازی

قرارگیری ۱۹ ملک آموزش و پرورش در طرح مولدسازی

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این اداره‌کل توجه ویژه‌ای به حوزه مولدسازی دارد، گفت: در راستای مولدسازی، طرح‌های خوبی در دولت سیزدهم انجام شد که در این ارتباط تاکنون ۱۹ ملک این اداره کل در راستای مولدسازی قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه این اداره‌کل توجه ویژه‌ای به حوزه مولدسازی دارد، اظهار کرد:

در راستای مولدسازی، طرح‌های خوبی در دولت سیزدهم انجام شد که در این ارتباط تاکنون ۱۹ ملک این اداره کل در راستای مولدسازی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری سه آزمون استخدامی آموزش و پرورش افزود: حدود ۷۵۷ نومعلم جدید در سال تحصیلی آینده به آموزش و پرورش گیلان اضافه می‌شوند و ضمن اینکه ۴۴۰ دانش آموخته از دانشگاه فرهنگیان نیز به این آمار افزوده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به طرح نظام مراقبت از آسیب‌های اجتماعی (نماد) بیان کرد: برای نخستین بار، ۱۴ دستگاه با آموزش و پرورش گیلان در اجرای این طرح همکاری دارند که البته برخی پای کار هستند.

رمضانی با اشاره به طرح راهیان نور و پیشرفت در استان افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از کارهای آموزش و پرورش است در این ارتباط از فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها درخواست می‌شود تا به آموزش و پرورش کمک کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار