کد خبر : 97788
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402- 27: 20

عضو شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد؛

قطع بیش از ۱۰۰۰ درخت در مسیر اجرای پروژه‌های طرح میثاق در رشت

قطع بیش از ۱۰۰۰ درخت در مسیر اجرای پروژه‌های طرح میثاق در رشت

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه این شهر به لحاظ فضای سبز وضعیت خوبی ندارد، گفت: بیش از هزار درخت در مسیر اجرای پروژه‌های طرح میثاق در رشت قطع می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سید حسین رضویان امروز شنبه در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های این طرح یک هزار و ۹۶ درخت در رشت قطع می‌شود و رشت به لحاظ فضای سبز اساساً وضعیت خوبی ندارد.

 

وی با بیان اینکه حدود دو سال است که بابت کاشت درختان مناسب در ورودی‌های رشت تاکید کرده‌ایم، افزود: در کنار پیگیری‌ها فراوان برای تقویت پوشش، تا کنون این اقدام رقم نخورده است و کارهای عمرانی اندکی که در ورودی شهر رشت در دست اجرا است که آن هم به کندی پیش می‌رود.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از وضعیت پل‌های عابر پیاده این شهر بیان کرد: پل جانبازان در مسیر پر رفت و آمدی قرار دارد و همواره خراب است و پل بلوار مدرس نیز با این مشکل مواجه است.

 

رضویان با اشاره به اینکه چنانچه این مشکلات برطرف نشود به واقع مدیران شهرداری رشت ترک فعل انجام داده‌اند، گفت: ۵۳۹ سطل زباله در نخستین سال فعالیت شورای ششم رشت خریداری شد، اما متأسفانه در حال حاضر نقاط بیشتری از شهر نیازمند سطل‌های زباله هستند، و سطل‌هایی که پیش تر خریداری شده بودند نیز در سطح شهر وجود ندارد.

 

وی با تاکید به اینکه از شهردار رشت تقاضا دارم فلسفه مدیریتی اش را مشخص کند، افزود: اعضای شورای رشت در سطح محلات شهر برای شناسایی مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان تلاش می‌کنند و یکی دیگر از نارضایتی‌ها وجود سگ‌های بلا صاحب در رشت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار