کد خبر : 63986
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399- 13: 16

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستور کار مجلس/ دغدغه معیشتی فرهنگیان رفع شود

لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستور کار مجلس/ دغدغه معیشتی فرهنگیان رفع شود

احمدی سنگری بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان را موضوعی که پس از تعیین تکلیف بودجه سال ۱۴۰۰ در دستور کار مجلس قرار دارد اعلام کرد و گفت: باید دغدغه مشکلات معیشتی فرهنگیان رفع شود.

به گزارش گیلانستان، «محمدرضا احمدی » با بیان اینکه مجلس پس از تعیین تکلیف بحث بودجه سال ۱۴۰۰ در نخستین اقدام خود لایحه رتبه‌بندی معلمان را در دستور بررسی قرار می‌دهد اظهار داشت: معتقدیم باید سازوکارها به گونه‌ای باشد که دغدغه مشکلات معیشتی فرهنگیان رفع شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه لایحه رتبه‌بندی معلمان پس از اتمام کار لایحه بودجه به صحن علنی مجلس می‌آید تصریح کرد: لایحه رتبه‌بندی معلمان برای نمایندگان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است بنابراین برای تحقق آن از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌شود.

احمدی با تاکید بر اینکه ذهنی که دغدغه معیشت داشته باشد نمی‌تواند دغدغه پرورش نسل آینده را بر عهده بگیرد ابراز داشت: معلمان زحمتکش و جامعه فرهنگیان ما رسالت بسیار خطیر و مهمی دارند و باید برای فراهم آوردن آرامش خاطر آن‌ها اقدامات لازم و مقتضی از سوی دولت و مجلس انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس به دیگر اقداماتی که برای حمایت از معلمان توسط مجلس انجام شده است نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ نمایندگان مجلس، آموزش و پرورش را مکلف به استخدام معلمان طرح مهرآفرین و کلیه معلمان قرآنی کردند.

وی با تأکید بر اینکه تا پیش از بحران شیوع کرونا جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور به آموزش‌های حضوری عادت کرده بودند خاطرنشان کرد: استفاده از شبکه شاد که برای استفاده دانش‌آموزان و معلمان در زمان شیوع کرونا طراحی شد در ابتدای امر با نقص‌های فراوانی مواجه بود که همه از آن نگران بودند اما به تدریج این مشکلات رفع شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار