کد خبر : 98652
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402- 07: 19

استاندار گیلان:

لزوم تسهیل بخشی بسترهای ازدواج جوانان

لزوم تسهیل بخشی بسترهای ازدواج جوانان

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم تسهیل بخشی بسترهای ازدواج جوانان گفت: تأمین مسکن و اشتغال جوانان در اولویت مسئولان قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه شواری عالی جوانان گیلان اظهار کرد: جوانان و نوجوانان در تیررس آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد هستند و باید مورد مراقبت ویژه قرار گیرند.

 

وی با تاکید بر لزوم شناسایی استعداد و توانمندی‌های جوانان در بخش‌های مختلف، افزود: استعداد شناسی و برنامه ریزی برای شکوفایی آنها بسیار اهمیت و ضرورت دارد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه آینده متعلق به نسل جوان و نوجوان است، گفت: تصمیم گیری های امروز مسئولان به آینده زندگی اجتماعی و فردی افراد تأثیر مستقیم دارد.

 

عباسی با تاکید بر لزوم تسهیل بخشی بسترهای ازدواج جوانان، بیان کرد: تأمین مسکن و اشتغال جوانان در اولویت مسئولان قرار گیرد.

 

وی، پیری جمعیت را آسیب جدی جامعه برشمرد و افزود: شرایط زندگی را برای سالمندان در گیلان بهبود ببخشیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه جوانان گیلانی در همه عرصه‌ها خوش می‌درخشند، گفت: باید در عرصه‌های مختلف به جوانان و اندیشه‌های نخبگانی این نسل اعتماد کنیم و از ظرفیت آنها بهره بگیریم.

 

عباسی با اشاره به اینکه جمعیت جوان پس از دانش آموختگی وارد عرصه کار و تولید می‌شوند، اضافه کرد: بسترهای اشتغال، مسکن و ازدواج را برای جوانان فراهم شود.

 

وی با اشاره به طرح در اختیار قراردادن زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند در گیلان، افزود: در برخی از شهرهای گیلان همچون منجیل و رودبار مشکل تهیه زمین نداریم اما در برخی از شهرها این مشکل وجود دارد و به همین دلیل برای ۲ خانوار یک زمین در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار