کد خبر : 34801
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397- 33: 17

فرماندار رشت:

لزوم تشدید بازرسی‌‌ها جهت جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغالزایی

لزوم تشدید بازرسی‌‌ها جهت جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغالزایی

مومنی زاده اشتغال را از اولویت های اصلی نظام دانست و بر لزوم تشدید بازرسی‌‌ها جهت جلوگیری از انحراف تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد.

«میر‌شمس مومنی‌زاده» امروز(سه‌شنبه،۲۱ اسفند) در جلسه کارگروه اشتغال فرمانداری رشت گفت: امسال برای کارگروه اشتغال سال بسیار پرکاری بود و علی‌رغم محدودیت‌های مالی، اعتبارات خوبی جهت اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر اختصاص پیدا کرد که فرصت بسیار خوبی برای رونق اقتصادی بود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی نظام اشتغال است افزود: از اولویت‌های اصلی نظام و دولت اشتغال و سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است. بنابراین سال آینده با شتاب و جدیت بیشتری این اهداف را دنبال کنیم.

وی با اشاره به استقبال پرشکوه مردم گیلان از رئیس‌جمهوری افزود: سفر روحانی سفر پرخیر و برکتی بود و در کنار افتتاح بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه، چهار هزار میلیارد تومان تعهد و تقبل اعتبار برای توسعه‌ استان منظور شد که فرصت بسیار خوبی برای توسعه گیلان است.

مومنی‌زاده اظهار کرد: مسئله اصلی ما کارگروه اشتغال است. آمار و گزارشات امسال نشان‌دهنده حرکت رو به جلو این کارگروه بود البته آهنگ حرکت کند بود که این مورد باید برای سال بعد آسیب‌شناسی شود.

وی ضمن تشکر از عملکرد بانک‌‌ها و دستگاه‌های اجرایی افزود: از بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود که سال آینده کاستی‌های امسال را به سرعت جبران کنند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر عدم انحراف از طرح‌ها و پروژه‌ها اظهارداشت: برای پیشگیری این مورد باید بازرسی‌ها توسط فرمانداری، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام گیرد و در بخش‌ها هم بخشداران باید نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی که به تولید کننده داده می‌شود باید صرف همان پروژه شود تصریح کرد: افراد بومی در اهدای تسهیلات اولویت دارند و اشتغال تعهد شده باید جزء تعهدات سرمایه‌گذار و تولید کننده باشد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار