کد خبر : 97800
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402- 25: 23

در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای گیلان؛

لزوم تعویض تصاویر نصب شده شهدا در سطح شهر رشت پس از ۷ سال

لزوم تعویض تصاویر نصب شده شهدا در سطح شهر رشت پس از ۷ سال

.

به گزارش گیلانستان، همزمان با برگزاری اولین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در سال ۱۳۹۵، تابلو‌های تمثال شهدای گرانقدر باسازه‌های فلزی بر روی تیرهای چراغ برق‌ برخی از کمربندی‌ها و ورودی‌های شهر رشت نصب شد.

 

این تابلوها پس از گذشت حدود هفت سال کیفیت بصری خود را از دست داده و بعضا حتی تصاویر شهیدان قابل تشخیص نبوده و نام آنان نیز خوانا نیست و از جلوه مناسبی در انظار عمومی برخوردار نیستند.

 

در حالی که بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی و بازرگانی در سطح شهر رشت به شکل بسیار پرجاذبه‌ای خودنمایی می‌کند، بی‌توجهی به تمثال مبارک شهدا که از جان خود برای دفاع از آرمان انقلاب اسلامی و ایران عزیز مایه گذاشتند، پذیرفتنی نیست.

 

اکنون این وضعیت موجب ناخرسندی عموم شهروندان به‌ویژه خانواده معظم شهدا گردیده تا جایی که بعضا خودجوش جهت چاپ و نصب تصویر شهید خود بر روی این سازه‌ها مبادرت نموده‌اند.

 

پیشنهاد می‌شود در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان گیلان ضمن جمع‌آوری این تابلوها، سازه و تمثال مبارک شهدا با لحاظ طرح‌ها و ایده‌های نو ساخته و به جای سازه‌های نامطلوب و تصاویرِ عموما رنگ از دست داده نصب گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲

با سلام مسولین به چی اهمیت میدن تا به شهدا واقعا جای تاسف داره اتفاقا منم دیدم ناراحت شدم استانی دیگه خیلی خوب کارکردن بنیاد شهید استان نمیدونم چی کار داره م

رفتن به نوار ابزار