کد خبر : 105116
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402- 03: 21

مجموعه تاریخی شیلات کیاشهر میزبان گردشگران نوروزی

مجموعه تاریخی شیلات کیاشهر میزبان گردشگران نوروزی

معاون میراث‌فرهنگی گیلان گفت: درب مجموعه بافت و بناهای تاریخی شیلات ماهیان خاویاری بندر کیاشهر برای بازدید علاقه‌مندان و گردشگران در ایام نوروز باز خواهد بود.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا امیری‌نژاد امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته در ایام نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ درب ورودی مجموعه بافت و بناهای تاریخی و موزه شیلات ماهیان خاویاری بندر کیاشهر بر روی علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

 

معاون میراث‌فرهنگی استان گیلان ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه و همکاران‌شان، افزود: بافت و بناهای تاریخی منحصر بفرد مجموعه همواره مورد توجه گردشگران بوده، ایجاد شرایط و تسهیل برای بازدید عمومی نیز در این راستا تعریف شده است.

 

مجموعه تاریخی شیلات کیاشهر میزبان گردشگران نوروزی

 

وی گفت: هموطنان و گردشگران عزیز پیش از عزیمت به بندر کیاشهر و بازدید از مجموعه بناها و موزه می‌توانند با شماره ۰۱۳۴۲۸۲۲۰۹۷ از چگونگی فعالیت مجموعه و شرایط بازدید اطلاع کسب کنند.

 

گفتنی است، ساختمان‌های موسوم به «اداره شیلات کیاشهر» که مردم این شهر آن را با عنوان اداره خاویار می‌شناسند در سال ۱۳۸۶ در فهرست آثار ملی ثبت شد که لوکیشن فیلمبرداری سریال‌های «وارش»، «خاتون» و «قورباغه» بوده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار