کد خبر : 98092
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402- 23: 18

رئیس کل دادگستری گیلان:

مدیران در راستای جلب رضایت مردم تلاش کنند/ لزوم چاره اندیشی برای مشکلات آستارا

مدیران در راستای جلب رضایت مردم تلاش کنند/ لزوم چاره اندیشی برای مشکلات آستارا

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تمام تلاش مدیران در همه حوزه‌ها در راستای جلب رضایت و صداقت در رفتار با مردم باشد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به حضور به هنگام و مناسب ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب آستارا در ایام سیل این شهرستان اظهار کرد: وظیفه مسئولان قضائی آسیب شناسی و بررسی اشکالات هر حادثه‌ای در مواجهه با بحران، ارائه تحلیل مناسب یک گام مؤثر در جهت کاهش آسیب‌های آینده می‌باشد.

 

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به لزوم چاره اندیشی برای مشکلات شهرستان مرزی آستارا بیان کرد: این شهرستان مشکلاتی را در حوزه تغییر کاربری، افزایش سرقت و تصادفات رانندگی دارد و باید با ریشه یابی و آسیب شناسی این ناهنجاری‌ها را به حداقل ممکن رساند.

 

وی اعتماد مردم را به عنوان سرمایه ملی کشور حائز اهمیت دانست و گفت: مردم در ادبیات سیاسی اسلام یک پایگاه قدرتمند به شمار می‌رود و تمام تلاش مدیران در کل حوزه‌ها باید جلب رضایت مردم و صداقت در رفتار با آنها باشد.

 

صادقی نیارکی با اشاره بر لزوم درس گرفتن مدیران از سیل‌های گذشته و ارائه تحلیل درست از بحران‌های شهرستان‌های استان باران خیز گیلان تاکید کرد و افزود: سرعت عمل و حضور به موقع نهادهای حمایتی یکی از مهمترین اقدامات در ایام بحران است و اولویت بندی مدیریت صحنه نیز باید همواره مورد توجه مدیران این حوزه باشد.

 

وی حضور ریاست فساد ستیز جمهور در رأس امور اجرایی کشور را یک نعمت برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: به تناسب آن مدیران استانی و شهرستانی نیز باید با اجرای مناسب وظایف محوله به مبارزه با فساد پرداخته و با اولویت جلب رضایت عمومی گام بردارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار