کد خبر : 84521
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401- 40: 10

سامانه ۴۴۰۱ علوم پزشکی گیلان دوباره راه اندازی می‌شود

سامانه ۴۴۰۱ علوم پزشکی گیلان دوباره راه اندازی می‌شود

سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با شماره ۴۴۰۱ به زودی در این استان آغاز به کار می‌کند.

به گزارش گیلانستان، فیروز نصیرزاده، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از راه اندازی سامانه ۴۴۰۱ در آینده‌ای نزدیک در این استان خبر داد و گفت: هدایت و راهنمایی مردم، کارکنان، دانشجویان و سایر ذی نفعان در امور درمانی، بهداشتی، دارویی، آموزشی، پژوهشی و … از اهداف راه اندازی این سامانه است.

 

او افزود: در این سامانه، کارشناسان پاسخگو، به سوالات و درخواست‌های تماس گیرندگان در خصوص حوزه سلامت به صورت آنلاین (برخط) و یا پس از تماس و مکاتبه با واحد‌های ذی ربط پاسخ خواهند داد.

 

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، طبق هماهنگی با واحد‌های تابعه دانشگاه و همچنین بیمارستان‌های خصوصی، نمایندگانی از این مراکز برای پیگیری و پاسخگویی به سوالات مردمی به کارشناسان سامانه ۴۴۰۱ کمک خواهند کرد تا هیچ سوالی بی پاسخ نماند.

 

پاسخگویی تلفنی از مراجعات غیرضروری به مراکز جلوگیری می‌کند

 

نصیرزاده ابراز امیدواری کرد؛ راه اندازی این مرکز که برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام می‌شود، موجب سهولت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و کاهش بخشی از دغدغه‌ها و دل نگرانی‌های آنان در زمینه‌های مختلف اعم از درمان، دارو، بهداشتی و آموزشی شود.

 

او با بیان اینکه اهمیت اطلاع رسانی و راهنمایی سریع و به موقع به مردم در همه جوامع از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: هدایت و راهنمایی مردم در زمینه حوزه سلامت و پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های آنان می‌تواند از بسیاری از سردرگمی‌ها و مراجعات غیرضروری به مراکز جلوگیری کند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یادآور شد: در زمان اوج گیری بحران کرونا و لزوم اجرای طرح واکسیناسیون در کشور و از جمله در استان، سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون با شماره ۴۴۰۱ در استان راه اندازی شد و مورد استقبال بسیار گسترده مردم قرار گرفت.

 

به گفته نصیرزاده، این طرح منجر به کسب رتبه اول استان گیلان در پوشش واکسیناسیون کرونا در کشور شد.

 

او تصریح کرد: همین موفقیت ما را بر آن داشت تا پیشنهاد راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی دانشگاه علوم پزشکی را به ریاست دانشگاه ارائه دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار