کد خبر : 77979
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اردیبهشت 1401- 22: 15

در سازمان برنامه و بودجه کشور؛

مدیرعامل اسبق منطقه آزاد انزلی هم به پست مشاوره رسید!

مدیرعامل اسبق منطقه آزاد انزلی هم به پست مشاوره رسید!

.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی مرکز، دکتر سید مهدی پاکذات “ریاست مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری” دکتر محمد ولی روزبهان را طی حکمی به عنوان مشاور خود در امور استان ها منصوب کرد.

دکتر پاکذات در ابتدای این نشست بر ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر بین مرکز و ظرفیتهای پژوهشی استان ها تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد: با حضور دکتر روزبهان هماهنگی بین استان ها و مرکز با هدف رفع نیازهای پژوهشی سازمان برنامه و بودجه کشور با جدیت و تلاش بیشتری اجرایی شود.

دکتر پاکذات، پرهیز از کارهای صوری و همچنین استفاده از ظرفیت های بالای مطالعاتی همکاران استانی و سایر ظرفیتهای مراکز علمی و پژوهشی استانها را رمز حرکت موفق، در این راه دانست.

در ادامه دکتر روزبهان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست محترم مرکز، ابراز امیدواری کرد، با استفاده از مجموعه ظرفیت های متنوع علمی و پژوهشی استان ها، ضمن تامین نیازهای مطالعاتی سازمان برنامه و بودجه کشور، اقدامات شایسته ای در جهت شناسایی و حل مسائل و موانع پیشرفت و توسعه کشور انجام شود.

لازم به ذکر است، دکتر روزبهان به عنوان عضو رسمی هیئت علمی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در مرکز مشغول به فعالیت بوده و پیش از این مسئولیتهای از جمله، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، رئیس سازمان چای کشور و رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار