کد خبر : 2563
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394- 55: 20

مدیرمسئول “گیلان نو” تبرئه شد

مدیرمسئول “گیلان نو” تبرئه شد

روزنامه نگار گیلانی از شکایت فاطمه قدیمی حرفه، مدیر روابط عمومی شهرداری رشت، تبرئه شد.

به گزارش درگیلان، اخیراً خبری در رسانه ها منتشر شد که حکایت از شکایت فاطمه قدیمی حرفه از آرش شعاع شرق مدیر مسئول پایگاه خبری گیلان نو داشت.

در همین راستا امیرعلی زاد مسئول حقوقی پایگاه خبری گیلان نو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت؛ ماه گذشته فاطمه قدیمی حرفه، به اتهام نشر اکاذیب و افترا از مدیرمسئول سایت گیلان نو شکایت کرده بود که طبق رای دادگاه صالحه انقلاب اسلامی و تحقیقات به عمل آمده از سوی شعبه چهارم بازپرسی قرار منع تعقیب صادر گردید.

وی ادامه داد: علی الظاهر، خبری در سایت گیلان نو منتشر شده بود که یکی از مدیران روابط عمومی شهرداری ها در استان، دارای فساد اخلاقی بوده و بر اثر ارتباط خارج از عرف یادگاری نیز از این ارتباط برجای گذاشته است!
مسئول حقوقی این سایت افزود: اما با وجود اینکه هیچ نامی از آن شهر و حتی جنسیت شخص به میان نیامده بود، ظاهراً فاطمه قدیمی حرفه،مدیر روابط عمومی شهرداری رشت، این سخنان را بخود گرفتند و اقدام به طرح دعوی نمودند.
مدیر مسئول این پایگاه خبری نیز در گفتگویی با خبرنگار گیلان نوین تصریح کرد: دلیل اینکه چرا فاطمه قدیمی حرفه این مطالب را به خود گرفته اند را نمی دانم! مگر ایشان مشکل و یا به خود شک دارند؟!
وی افزود؛ الحمدلله در دادگاه صالحه رای بر برائت و منع تعقیب صادر گردید، اما بسیار تاسف بار است که برخی اینچنین با خبرنگاران رفتار می کنند .
آرش شعاع شرق به این سئوال که آیا این موضوع را پیگیری و از حقوق خود دفاع خواهید کرد اینگونه پاسخ داد: “قطعاً این موضوع را از طریق دستگاه محترم قضایی پیگیری و اعاده حیثیت خواهم کرد کها درس عبرتی باشد برای دیگران تا هیچ مسئولی به خود اجازه شکایت دروغ ندهد و با درگیر کردن و به چالش کشیدن خبرنگاران زحمتکش و گرفتن وقت آنها، برایشان مزاحمت ایجاد نکند.”/گیلان نوین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار