کد خبر : 37362
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398- 49: 17

با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری؛

مراسم سی‌اُمین سال بزرگداشت امام خمینی (ره) در رشت برگزار می شود

مراسم سی‌اُمین سال بزرگداشت امام خمینی (ره) در رشت برگزار می شود

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم استانی سی‌اُمین سال بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) با سخنرانی امام جمعه موقت قم خبر داد.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(شنبه،۱۱ خرداد) با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: بزرگداشت امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی، تعظیم شعائر اسلامی و تجلیل از ارزش‌های انقلابی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به خصیصه استکبارستیزی امام راحل و با بیان اینکه وی عمر خود را وقف حمایت از محرومان و مستضعفان کرد افزود: اندیشه و آرمان امام(ره) در پهنۀ گیتی فراگیر شده و تاثیر افکار الهی و اندیشه‌های راهبردی امام راحل بر مقاومت مظلومان و مستضعفان جهان در برابر استکبار جهانی همچنان مشهود است.

 

وی اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی را سه مشخصۀ بارز امام راحل دانست و اعلام کرد: عده‌ایی درصدد تحریف اندیشه‌های امام راحل هستند و باید از تحریف اندیشه‌ها و سیرۀ امام خمینی(ره) جلوگیری کرد.

 

اشجری وصیت‌نامۀ الهی سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی را منشور انقلاب اسلامی اعلام و بیان کرد: امام خمینی(ره) با نگارش این وصیت‌نامه به نسل امروز و آینده گوشزد کرده که انقلاب اسلامی ایران مسیر روشن و شفافی دارد و نمی‌توان آرمان آن را تحریف کرد.

وی خرداد را فرصتی مغتنم برای تبیین شخصیت الهی امام راحل(ره) و بازخوانی اندیشۀ وی دانست و گفت: مراجعه به آرا و اندیشه‌های امام خمینی(ره) نیاز همیشگی یک جامعه اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری دو ویژه برنامه همزمان با تعطیلات خرداد خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت آیت‌الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان ساعت ۱۰ صبح یک‌شنبه( ۱۲ خرداد) با سخنرانی آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استانی سی‌اُمین سال بزرگداشت یاد و خاطرۀ معمار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: آیت‌الله حسینی بوشهری، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم سخنران این مراسم است.

 

اشجری اذعان کرد: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه( ۱۳ خرداد) در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار