کد خبر : 62807
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399- 38: 17

مروری بر زندگی شهیده «ام البنین ربانی» / امروز تک تک خانه های ما سنگر است

مروری بر زندگی شهیده «ام البنین ربانی» / امروز تک تک خانه های ما سنگر است

شهیده «ام البنین ربانی» در روستای افرمجان رودسر در خانواده روستایی دیده به جهان گشود وی در کنار تحصیل و کسب علم به مادر درکارهای کشاورزی کمک می کرد. پس از ازدواج در سال ۱۳۵۲ به اسلام آباد شهرستان کرج نقل مکان نمود و صاحب چهار فرزند شد که دو پسرش به نام های جواد و محمد به همراه مادر در سال ۱۳۶۷ بر اثر اصابت یکی از بمب های دشمن به درجه شهادت نایل گردیدند.

به گزارش گیلانستان، شهید در راه حق و هدف الهی را نتوان با دیدگاه انسا نی به مقام والای آن پی برد که ارزش عظیم آن معیاری الهی و مقام والای این دیدی ربوی لازم دارد و نه تنها دست ما خاک نشینان از آن و این کوتاه است که افلاکیان نیز از راه یافتن به کنه آن عاجزند.

بار دیگر در وصف بنده ای شایسته و نمونه از « صفوه الله» که میله های قفس ملکی را شکسته و به ملکوت اعلی پیوسته است سخن در میان آمده است. این بار نیز به یاد شیر زنی باشیم که هرچه در او سراغ داریم و می خوانیم همه خلوص است و مقاومت. تقوی است و استقامت، عشق است و ایثار و… . آری او نیز ماننددیگر زنان غیور و دلاور این سرزمین مقدس هنگامی که موشک های بعثی یکی پس از دیگری به شهراصابت می نمود حاضرنشد خانه وکاشانه خود را ترک کند و می گفت:‌« امروز تک تک خانه های ما سنگر است دشمن می خواهد ما این سنگرها را رها کنیم.» او به ندای امام خود لبیک گفت و بر سر پیمان خود ماند تا به «ضیافت الله» دعوت شد. امید است قدردان آن مقاومت ها در پیمودن راهشان باشیم.

شهیده ” ام البنین ربانی” در روستای افرمجان رودسر در خانواده روستایی دیده به جهان گشود وی در کنار تحصیل و کسب علم به مادر درکارهای کشاورزی کمک می کرد. پس از ازدواج در سال ۱۳۵۲ به اسلام آباد شهرستان کرج نقل مکان نمود و صاحب چهار فرزند شد که دو پسرش به نام های جواد و محمد به همراه مادر در سال ۱۳۶۷ بر اثر اصابت یکی از بمب های دشمن به درجه شهادت نایل گردیدند.

انتهای پیام/نوید شاهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار