کد خبر : 17918
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396- 19: 11

مهندسی انتخاب شهردار را باید از شما یاد گرفت/ تنها نظری که شنیدید ولی عمل نکردید، نظر آیت الله قربانی بود!

مهندسی انتخاب شهردار را باید از شما یاد گرفت/ تنها نظری که شنیدید ولی عمل نکردید، نظر آیت الله قربانی بود!

تنها نظری که شنیده شده و به آن گوش داده نشد وعمل نشد، نظر آیت الله قربانی(نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان) بوده است.

به گزارش گیلانستان/ یادداشت وارده: آقای رمضان پور! یک اصلاح طلب واقعی هم به اصول عقلانی پایبندی دارد، کدام اقدام منتج به بهبود یا بقول شما ، اصلاحات در روند توسعه زندگی مردم شهر و استان مان در این ۴۰ سال مدیریتان شده است.

۱-آلودگی و شیرابه سراوان هنر شماست، آن روزی که دستور دفن زباله را برای آنجا دادید به زندگی مردم سراوان و آلودگی رودخانه ها، سرطان های روده و معده و…. از بین رفتن محیط زیست روستایی و شهرها و دریا فکر می کردید. این اصلاحات مورد نظر شماست؟
البته اشتباه کردیم. در سال ۱۳۶۳ شما اصلاح طلب نبودید و اصلا اصلاحاتی وجود نداشت.

۲-در سال ۱۳۷۶ شما اصلاح طلب بودید یا مسئول ستاد اقای ناطق نوری که فکر میکردید بر روی برنده شرط کرده اید؟ بعد از ۲ سال با پرچم جبهه مشارکت(اصلاح طلب ترین حزب وقت کشور)به مجلس راه پیدا کردید.(آن هم با کمال ناجوانمردی نسبت به رقیبتان و مباحثی که برایشان ایجاد کردید).

۳-ای کاش محکم از اصول اصلاح طلبانه مورد نظرتان در تمامی مقاطع سیاسی و زندگی تان دفاع میکردید نه اینکه در مواقع مورد نیازتان با اندوه و گریه اظهار پشیمانی از عملکرد خود و سو تعبیرهای پیش آمده(مثل سال ۱۳۸۸) نمودید و می نمایید؟!

۴-حرف از انتخاب شهردار منتخب میزنید، بگذریم از اشتیاق وافرتان به خدمت در شورای اسلامی شهر رشت که برای همگی جای سوال است و از آن بارزتر تدبیرتان در ریاست شورا که حق واقعی خود میدانستید و قبل از آن حضورتان در معادلات سیاسی استان منجمله پشتیبانی به قول خودتان از اقای حسنی که مصداق :
روی کرسی وکالت آنکه زد چرت از کسالت اجرت خمیازه خواهد، حق بی حالی بگیرد

و یا نقدتان از استاندار نجفی در هر محفلی یا از دکتر نوبخت که در هر سه مورد القاء ناتوانی آنها هدف شما بوده و هست.

۵-صحبت از سیاسی نشدن شورا می کنید و بعد تصمیم و انتخاب خودتان در پاسخ به آیت الله قربانی را آقای مهندس زالفی اعلام میکنید. باید گشت و دید در کدام لیست ۲۰ هزار نفر مهندسان استان یا حتی کشور نام ایشان به عنوان مهندس وجود دارد، شما هنوز این را نمیدانید آقای رمضان پور، یا میدانید تا هم پاسختان سیاسی و برای خوشایند اصلاح طلبان باشد و هم انتخابات برای اداره شهر ۱۰۰% سیاسی.

۶-اقای رمضان پور مهندسی انتخابات شورا(حذف جوانان از لیست خودتان و حذف ابتدایی فردی موثر همچون حاجی پور) و مهندسی انتخاب شهردار را باید از شما و بعضی همکارانتان در شورا یاد گرفت، هم منت بر سر اصلاح طلبان نهادید و هم اصول گرایان، هم تصمیم غیر سیاسی گرفته و هم سیاسی ترین تصمیم را هم فرد غیر بومی را البته با اخذ نظرات افراد بومی با بررسی گزینه ها از مقیاس ملی تا محلی انتخاب کردید ظاهرا تنها نظری که شنیده شده و به آن گوش داده نشد وعمل نشد، نظر آیت الله قربانی(نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان) بوده است؟! از طرفی تاکید ویژه ای بر سپاهی بودن آقای اسلامی دارید و می گویید نخبگان بومی ما هم بودند و بدون ارائه دلیل در تمامی مراحل حذف کردید. این توجه و عمل شورای شهر است به فرمایشات رهبر انقلاب و نهادهایی همچون سپاه، هویت محلی و …..

آقای رمضان پور رفتار شما ظاهرا کمی دچار مشکل است.(مثل قرار گرفتن در سر لیست، وسط قرار گرفتن در عکس های دسته جمعی، راه انداختن دو دوربین و ۴ همراه در جلو و عقب تان و ….) گویا سقوط کرده اید، سقوط!!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار