کد خبر : 99035
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402- 10: 21

امام جمعه آستارا: 

موج اعتراضات مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است

موج اعتراضات مقدمات نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است

امام جمعه آستارا گفت: امروز همه مردم دنیا در مورد جنایات رژیم صهیونیستی به بیداری و آگاهی رسیده اند و موج اعتراضات مقدمات نابودی این رژیم را فراهم کرده است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و تسلیت وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: فضائل و ویژگی‌های این دو شخصیت بزرگوار دینی و نقش آنان در ترویج مکتب اهل بیت (ع) بسیار است.

 

امام جمعه آستارا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در حمله به بیمارستان و مدرسه و کشتار صدها زن و کودک بی گناه و حتی به شهادت رساندن نوزاد یک روزه گفت: اسراییل جنایتکار با این حملات کور و اقدامات ضد انسانی که انجام می‌دهد مانند عقرب جراره ای که در میدان آتش به دام افتاده باشد در حال خودکشی است.

 

وی با تشریح ابعاد مختلف عملیات الاقصی به بیان ضعف آشکار صهیونیست‌ها و بی اثر بودن گنبد آهنین پرداخت و افزود: رزمندگان حماس در سایه غفلت صهیونیست‌ها از چند ماه قبل عملیات طوفان الاقصی را به طور شبانه در کوچه پس کوچه‌های شهر سدروت تمرین می‌کردند.

 

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه امروز همه مردم دنیا در مورد جنایات رژیم صهیونیستی به بیداری و آگاهی رسیده‌اند، گفت: دیگر مظلوم نمایی صهیونیست‌ها فایده‌ای ندارد و موج اعتراضات و حرکات ضدصهیونیستی مقدمات نابودی این رژیم را بهتر از قبل فراهم کرده است.

 

وی ادامه داد: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر که با قرار دادن امکانات و تجهیزات نظامی در اختیار صهیونیست‌ها از جنایت‌های آنان حمایت می‌کنند و همچنین برخی کشورهای عرب مسلمان که در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند در این نسل کشی شریک جرم هستند.

 

امام جمعه آستارا بیان کرد: اگر اقدامات دیوانه وار رژیم صهیونیستی در قتل عام و نسل کشی مردم مظلوم غزه پایان نباید بی تابی مسلمانان و گروه‌های مقاومت باعث گشوده شدن جبهه‌های جدید مقاومت از عراق و سوریه و لبنان بر علیه اسراییل غاصب و چشم اصلی فتنه یعنی آمریکای جنایتکار خواهد شد.

 

وی تأکید کرد: صحنه گردان اصلی این نبرد آمریکای جنایتکار است و آنها هستند که با حمایت‌های نظامی و استراتژیک و برنامه ریزی در شهرهای کریات، تل آویو و حتی در ناو آمریکایی مستقر در دریای مدیترانه زمینه را برای جنایت‌های صهیونیست‌ها فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار