کد خبر : 91381
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402- 00: 23

توجیهات رئیس اتاق اصناف:

علت عدم برخورد با هنجارشکنان در مهدیه رشت، برهم نخوردن جو انتخابات بود

علت عدم برخورد با هنجارشکنان در مهدیه رشت، برهم نخوردن جو انتخابات بود

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان با ابزار تأسف از هنجارشکنی برخی از فعالان و پروانه‌دارهای صنف آرایشگران رشت در مهدیه این شهر، گفت: این اطمینان را به دلسوزان خواهیم داد که به‌صورت جدی با هنجارشکنان جریان فرایند انتخابات، برخورد می‌کنیم.

به گزارش گیلانستان، علیرضا تهی‌دست، رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به هنجارشکنی برخی از فعالان، متصدیان و پروانه‌داران صنف آرایشگران رشت در مهدیه رشت و اسائه ادب به ساحت آن مکان مقدس، اظهار کرد: برخلاف دیدگاه ما و به جهت حفظ رویه، تیم هیئت اجرایی تصمیم گرفت تا محل برگزاری انتخابات در مهدیه رشت باشد.

 

وی با اظهار تأسف از بروز برخی هنجارشکنی‌های فعالان صنف آرایشگری در محل برگزاری انتخابات، افزود: متأسفانه برخلاف تصورات، شاهد هنجارشکنی برخی از فعالان این صنف، متصدیان و پروانه دارهای صنف آرایشگران در مهدیه بودیم.

 

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان در پاسخ به اینکه چرا تذکری به هنجارشکنی‌های برخی از فعالان صنف آرایشگری داده نشده، گفت: دیروز به جهت حفظ جریان انتخابات و برهم نخوردن جو انتخابات، برخورد مستقیم با فعالان صورت نگرفته اما مطمئناً با مخلان و هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد.

 

تهی‌دست با محترم شمردن انتقادات جبهه فرهنگی انقلاب و دغدغه‌مندان ارزش‌های اسلامی، افزود: این اطمینان را به کلیه دغدغه‌منان نظام و انقلاب اعلام می‌کنیم که از راه درست در برابر هنجارشکنان خواهیم ایستاد و اجازه تعدی به ارزش‌ها را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار