کد خبر : 98561
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402- 49: 16

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت:

«برنامه محوری» در رأس فعالیت هیأت های ورزشی باشد

«برنامه محوری» در رأس فعالیت هیأت های ورزشی باشد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت گفت: برنامه محوری در رأس فعالیت هیات های ورزشی شهرستان رشت قرار گیرد.

به گزارش گیلانستان، هاشم اسماعیلی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان رشت اظهار کرد: مسئولان و اعضای هیأت‌ها باید نگاه توسعه‌ای به ورزش داشته باشند.

 

وی افزود: درخشش ورزشکاران گیلانی به ویژه کسب ۳ مدال ارزشمند توسط ورزشکاران شهرستان رشت در مسابقات آسیایی نشان دهنده ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه ورزش قهرمانی است.

 

اسماعیلی ادامه داد: سعی کنیم با مستند سازی و تبلیغ صحیح مخاطب رشته‌های ورزشی خود را افزایش دهیم و انتظار ما از هیأت‌ها پرهیز از حاشیه و حفظ و مراقبت از ارزش‌ها است.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت ساماندهی و برنامه محور بودن فعالیت‌های هیأت ورزشی شهرستان را یکی اولویت‌ها دانست و تاکید کرد: هیأت‌ها شهرستانی همانند فدراسیون و هیأت‌های استانی باید تقویم ورزشی سالانه داشته باشند.

 

استفاده از ظرفیت بخش بانوان در اتقاء سطح کیفی ورزش

 

«زینب عابدینی» معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت گفت: نایبین رؤسای هیأت‌های ورزشی بازوان توانمند اجرایی هیأت‌های شهرستانی هستند و باید از ظرفیت بخش بانوان برای ارتقا سطح کیفی ورزش استفاده کرد.

 

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت با تاکید بر ارسال عملکرد به موقع گفت: رؤسای هیأت‌های شهرستانی باید اسامی به روز شده اعضای هیأت رئیسه خود را در اسرع وقت به این اداره ارسال نمایند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار