کد خبر : 91628
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1402- 31: 15

معاون وزیر علوم تأکید کرد؛

نقش مهم دانشجویان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

نقش مهم دانشجویان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نقش مهم جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: عدالت اجتماعی با نیل به آرمان های انقلاب تحقق می یابد.

به گزارش گیلانستان، عبدالحسین کلانتری ظهر چهارشنبه در دومین همایش ملی دانشگاه آرمانی در گام دوم انقلاب در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان با بیان اینکه بیانیه گام دوم رهبری سندی برای پی بردن به کاستی‌ها و ثبت داشته‌ها است گفت: همه ما به ویژه جوانان و دانشجویان باید برای تحقق عملی این بیانیه اهتمام کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحول آفرینی در جامعه بر اساس بیانیه گام دوم را مورد تاکید قرار داد و افزود: عدالت اجتماعی با نیل به آرمان‌های انقلاب تحقق می‌یابد.

 

وی با اشاره به تحریم‌ها و دشمنی‌های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: با وجود تمامی مشکلات همچنان از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنیم و علاوه بر کاستی‌ها، پیشرفت‌هایی را که در این مدت کسب کرده‌ایم را می‌بینیم.

 

کلانتری با اشاره به نقش مهم معاونت آموزشی دانشگاه‌ها در ایجاد تغییرات مثبت تصریح کرد: در دانشگاه آرمانی معاونت آموزشی جایگاه متفاوتی می‌یابد.

 

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام جمعی برای تحقق دانشگاه در تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: در دانشگاه آرمانی استاد و دانشگاه نقشی متفاوت و مؤثر دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار