کد خبر : 50610
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399- 04: 18

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نمازجمعه پس از اعلام وضعیت سفید در گیلان اقامه می شود

نمازجمعه پس از اعلام وضعیت سفید در گیلان اقامه می شود

نماینده ولی فقیه در گیلان به وضعیت استان در اقامه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم با سفید شدن وضعیت ویروس کرونا در استان، خبرهای خوشی درباره اقامه نمازجمعه در گیلان داشته باشیم.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز پس از جلسه ویدئوکنفرانس با رئیس شورای سیاتگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به برگزاری سومین جلسه ویدئوکنفرانس با حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری اظهار کرد: مطالب بیان شده در ویدئوکنفرانس مذکور بر چهار محور استوار بود.

وی به قدردانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از امامان جمعه به ویژه نمایندگان محترم ولی فقیه در اجرای رزمایش مواسات در استان ها اشاره کرد و افزود: موضع دوم ویدئوکنفرانس مذکور مربوط به نظام آموزشی و محتوایی در این عرصه بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مباحث معارفی در عرصه تبلیغ رسانه ای و معارف سومین موضوع برگزاری ویدئو کنفرانس با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود، تصریح کرد: موضوع چهارم اقامه نمازهای جمعه بود که با سفید اعلام شدن وضعیت استان ها و شهرها توسط متولیان مربوطه، به مرور نمازجمعه در مناطق مختلف کشور اقامه می شود.

آیت الله فلاحتی به وضعیت استان گیلان در اقامه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم پس از اعلام سفید شدن وضعیت ویروس کرونا در استان، خبرهای خوشی درباره اقامه نمازجمعه در گیلان داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار