کد خبر : 104955
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402- 58: 16

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نمایندگان مجلس حق دخالت در انتصابات را ندارند

نمایندگان مجلس حق دخالت در انتصابات را ندارند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بنا بر فرموده‌ رهبر معظم انقلاب، نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند، گفت: بنده تأکید می‌کنم نمایندگان منتخب با قدرشناسی از حضور و رأی‌های مردم، از هیچ تلاشی برای خدمتگذاری به ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان ظهر امروز در مراسم یادواره ۲۷ شهید محله‌های حافظ آباد و پاسکیاب در مسجد امیرالمومنین محله حافظ آباد رشت با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به وظیفه خود در حل مشکلات کشور به خوبی عمل کنند، اظهار کرد: بنا بر فرموده‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند و بنده تأکید می‌کنم نمایندگان منتخب با قدر شناسی از حضور و رأی‌های مردم، از هیچ تلاشی برای خدمتگذاری به ملت شریف ایران کوتاهی نکنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا گفت: با وجود اینکه از زمان شهادت این شهیدان سال‌های زیادی می‌گذرد، مردم یادواره‌های این شهدا را برگزار می‌کنند که نشان از ارادت و حق شناسی مردم به جانفشانی‌های این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده است که استکبار جهانی توان مقابله با آن را ندارد، افزود: دشمن در تمام مراحل و توطئه‌های خود علیه ملت ایران شکست خورده و مردم ایران اسلامی همواره سرافراز شدند.

فلاحتی با تاکید بر لزوم توجه به مکر‌های دشمنان برای تفرقه افکنی در کشور بیان کرد: دشمنان چنان شبهه‌هایی را در بین مردم ایجاد می‌کنند که برخی فرهنگ و ارزش‌های ایران اسلامی را فراموش می‌کنند لذا فقط با آگاهی دادن به مردم و بصیرت افزایی می‌توان این ترفند‌ها را خنثی کردند

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار