کد خبر : 76050
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400- 46: 12

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

هفت هزار و ۶۴۰ نفر از فیلم های جشنواره فجر در گیلان دیدن کردند

هفت هزار و ۶۴۰ نفر از فیلم های جشنواره فجر در گیلان دیدن کردند

ثقتی با اشاره به اکران ۱۷ فیلم در جشنواره فیلم فجر گیلان گفت: هفت هزار و ۶۴۰ نفر در گیلان به تماشای فیلم های چهلمین جشنواره فجر نشستند‌.

به گزارش گیلانستان، «رضا ثقتی»‌  با اشاره به پایان اکران هم‌زمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان اظهارکرد: این جشنواره امسال در دو مکان تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت با اکران ۱۷ فیلم برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه طی هشت روز برگزاری این جشنواره فیلم‌ها در ۴۸ سانس‌ به نمایش گذاشته شدند تصریح کرد: هفت هزار و ۶۴۰ گیلانی به تماشای فیلم‌ها بر پرده نقره‌ای سینما نشستند.

وی فیلم های پرمخاطب چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: فیلم‌های « مرد بازنده» و «ملاقات خصوصی» با یک هزار و ۱۸۹ مخاطب، بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص دادند.

ثقتی با بیان اینکه امسال شاهد استقبال چشمگیر گیلانیان از جشنواره فیلم فجر بودیم تصریح کرد: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اکران، به تماشای فیلم‌ها نشستند.

وی از برگزاری آیین اختتامیه اکران هم‌زمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در رشت خبرداد و اعلام کرد: این مراسم با اکران ویژه فیلم «موقعیت مهدی» فردا (شنبه،۲۳ بهمن) ساعت ۱۸ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حامد شنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

چقدر زیاد ?

رفتن به نوار ابزار