کد خبر : 76693
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1400- 31: 16

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گیلان:

همایش منجی در آینه ادیان و مذاهب در گیلان می‌شود

همایش منجی در آینه ادیان و مذاهب در گیلان می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گیلان با اشاره به ایجاد دبیرخانه مهدویت هم در تمامی شهرستان‌های گیلان توسط دانشگاه آزاد گفت: ۱۴ اسفند همایش استانی با حضور مسؤولان و کارشناسان مربوطه با عنوان. منجی در آیینه ادیان و مذاهب به میزانی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمد دوستار امروز نشست خبری همایش منجی آینه ادیان و بشریت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد گیلان با بیان اینکه مهدویت و منجی مباحث مهم مکتب اسلام است، اظهار کرد: منجی عالم بشیرت در تمامی ادیان یک نکته اشتراک در میان همه ادیان است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به برنامه استکبار به‌منظور تحریف مهدویت در جامعه اسلامی گفت: امپراطور رسانه جهان در تلاش برای تعریف مهدویت است و همواره شبهات زیادی را مطرح می‌کنند لذا باید این شبهات به بهترین نحو پاسخ داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گیلان با تأکید بر لزوم توجه به مبحث مهدویت در کشورهای اسلامی بیان کرد: در جوامع اسلامی ضروری است در بحث مهدویت توجه جدی شود و دبیرخانه مهدویت هم در تمامی شهرستان‌های گیلان توسط دانشگاه آزاد ایجاد شد.

دوستار، با ابراز خرسندی از تولید آثار مختلف در حوزه مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بیان کرد: در طی این مدت آثار بسیار خوبی در حوزه مهدویت و به‌صورت نقاشی، تیزر، ساخت کلیپ تولید و به‌زودی به دید عموم در خواهد آمد.

وی از برگزاری همایش مهدویت در گیلان در روز ۱۴ اسفند خبر داد و افزود: ۱۴ اسفند همایش استانی با حضور مسؤولان و کارشناسان مربوطه با عنوان. منجی در آیینه ادیان و مذاهب به میزانی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، دانشگاه آزاد در مدت یک ماه و یک روز باید گزارش عملکرد را خود را ارائه دهد و این کار در ۱۴ اسفند در گیلان انجام می‌شود.

دوستار با اشاره به برنامه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به‌منظور تولید آثار مختلف در حوزه مهدویت بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در تلاش است در مدت سه سال، یک‌هزار اثر را در حوزه مهدویت توسط دانشگاه آزاد گیلان تولید کند و در همین خصوص و روز ۱۴ اسفند نمایشگاهی در این خصوص برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار